Friday, September 23, 2011

Segmen: Himpunan Nama-Nama

assalammualaikum ....

hari nih saya memang free... tapi baru sempat nak buka blog... tadi kemas2 apa yg patut.. dah settle everything barulah tengok blog... lagipon malas nak buka laptop pagi tadi... hehheh... macam balas dendam plak bangun tdo pagi2 selalunya... heheheh.. eh, nanti terkantoi bangun tdo lambat..ish3... 

ok... saya dijemput oleh tuan segmen untuk join segmen beliau yang pertama.. so mai la ramai2 kita join k... heheheh...

nak join??? sila klik header dibawah yer...

anime girl

hurm... kalau tengok tajuk, mesti la tuan segmen nak tahu nama dan maksud nama kita.. tapi saya nak minta maaf kat nisa.. saya dah pernah cerita tentang nama saya sebelum nih... kalau nak baca, sila lah klik tajuk2 entri dibawah k...:
  1. NILAM SUHANA OTHMAN
  2. NAMA YANG BERMAKNA
ok.. harap tuan segmen berpuas hati dengan entri2 di atas... tapi meh nak share gak... saya suka sangat2 nama  NUR ANNA QASEH ARIANA
apa maksudnya eh??

ariana= kehidupan.. nur= cahaya 
anna=saya dan qaseh x ada makna... tapi saya suka sebab nama tu mcm best...

nama lain yg boleh saya kongsi adalah:
  • NUR HAFIY ARDINI=cahaya yang memuliakan isteri yang penyayang
  • NURHANNAH AMNI DAMIA= cahaya kasih sayang,ketenangan dan keamanan ku, yang bijaksana
  • MUHAMMAD ARIF SYAHMI= yang terpuji, bijaksana, berani, mulia.


ketiga2 nih nama anak buah saya... hehheeh sengaja dikongsikan... 

ok meh nak suh member join...

NOOR SHAKILLA= nak tahu maknanya kena tuan dia sendiri bagitau...:)

thanks tuan segmen..:)

4 comments:

AyiLarimA said...

Setiap nama ada maksud yang indah disebaliknya.
Sedap nama cik adik yg manis ni..
Nak tahu apa maksud nama Mira?
Ver teka, kalau dapat teka, Mira bgi ciuman special.. hehe
:P

ZWAN SABRI said...

Nur Anna Qaseh Ariana.. Sedap nama tuu.. nanti kak Nilam bolehla bubuh nama tu kat anak.. HEHE


MySuaraBlog: Book Fair dalam Kapal Mewah

Nilam suhana said...

mira::: apa yer maksud nama mira???

zwan::: hahahha..itulah nanti akak kena lah letak nama anak kan??? sebab nama sendiri dah ada.. heheheh

Anisa Anuar said...

terima kasih sebab join..sedap nama2 tu...nice sharing too