Showing posts with label segmen blogger. Show all posts
Showing posts with label segmen blogger. Show all posts

Friday, July 4, 2014

JOM KENAL BLOGGER SAMBIL BLOGWALKING


segmen kedua yang saya nak masuk sempena waktu lapang nih...



klik untuk join

Nama Famous
istana Biru / Permata Biru
Status
Single
Warna dan makanan kegemaran
warna biru
mengikut selera ketika hendak makan

Tempat belajar/kerja
belajar di Tanjung Malim
bekerja di Kepong

twitter (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
@permatabiru87
wechat (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
istana biru
hobi
masa lapang akan diisi dengan perkara-perkara yang sangat ingin dilakukan ketika itu. mengikut mood pada hari berkenaan.
Cerita tentang apa-apa pasal diri anda.
(panjang ayat tidak boleh kurang 15 perkataan, lebih tak apa. Nak buat satu karangan panjang pun boleyyy.)
apa sahaja yang boleh seseorang itu bercerita tentang dirinya. adakala cerita itu benar. adakala ceritanya hanyalah rekaan. 

bagi aku, 
aku adalah hamba lemah,
tiada berdaya.
melalui kehidupan dengan rasa yang pelbagai,
menumpang kasih Pencipta,
menongkah arus dunia,
mencari bekalan,
untuk ku bawa ke masa depan ke dunia yang abadi,
persada untuk bersemadi.

Segmen : Cik akak mencari bloglist julai 2014




klik untuk join

sengaja la nak join... lama menyepi... semua kawan-kawan dah lari... ya lah dunia blog nih kena rajin update. kalau selalu orang singgah tapi sunyi, sapa yang nak singgah lagikan???
sama lah macam buat bisnes... kalau mula-mula jer rajin buka kedai pastu asyik tutup jer... lama-lama pelanggan lari lakan??? sumtime boleh buat orang rasa kecewa sangat...
oleh itu join segmen macamni mungkin boleh memeriahkan lagi dunia blogging macam tahun-tahun lalu semasa saya masih aktif berblog.

salam perkenalan.

Tarikh tutup penyertaan : 11 Julai 2014 - jumaat [Jam 8.00 pagi] - sebarang perubahan tarikh tutup penyertaan akan dimaklumkan kepada semua peserta.

Tuesday, August 13, 2013

SEGMEN BLOGWALKING RAYA BY DJH




  1. FOLLOW Blog  DJHAdd To Circle Google +Mohamad Khairil  dan Like DiariJejakaHangat.
  2. Buat entri bertajuk SEGMEN BLOGWALKING RAYA BY DJH.
  3. Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen entri ini. * WAJIB
  4. Pemenang akan ditentukan melalui cabutan bertuah secara manual.
  5. Peserta mesti saling2 blogwalking dan follow mengfollow!! :D


LIKE FANPAGE DJH!!


Senarai Hadiah!!

3 x RM5 TOPUP

10 REVIEW BLOG.

so jom lah join segmen nih ramai-ramai...
entri ini telah di copy and paste codingnya...:)