Saturday, August 20, 2011

spongebob tu baikkan???


ini adalah kawan2 spongebob... aku suka layan kartun nih... sebab aku tak payah pk panjang... aku layan aja.. n ketawa... aku malas la nak pk2 nih...
hahahahha.. anak buah aku tengok.. aku layan sekali.. tahu nape???

 sebab aku senang nak bagitahu diorang baguslah spongebob nih.. eeeeeee..malas la patrik nih.. hish!!! cik crab kedekut... wah!!! bijaknya sandy... adoii... kesian squickwod... sunyi...

so dari situ boleh la anak2 buah aku ni layan kartun sambil dapat value dia... hehheh.. sambil aku melayan diri ketwa tengok spongebob tu... kan??? 

aku x suka hegamaru, shin chan dan sesetangah kartun lain... sebab unsur yang tak bagus... jadi ada beberapa kartun jer aku suka anak buah aku tengok.. tapi tak dapat la aku kawal.. sebab aku bukan 24/7 dengan mereka... huhu.. so.. yang mana sempat aku ajar aku ajar la.. yang lain biar mak bapa diorang yang ajar.. heheheh..:)


apa yang bagus ada pada spongebob???
  • ceria
  • rajin bekerja
  • tulus dan jujur
  • sangat bersemangat
  • setia kawan yang tinggi
  • kreatif
  • ramah dengan semua orang
  • dan sedar akan kesalahan sendiri...
betul x aku kata, spongebob nih baik sebenarnya..:)
korang dah nyanyi ke lagu spongebob versi utara???
sila nyanyi di SINI...

4 comments:

Abang Stalker said...

gf abg selalu pgil abg spongebob.sbb abg bole bt suara spongebob :D

Cik Bell said...

betul2..nie yg nak minat balik tgok spongebob.hehe

hazirah kasimon said...

minat ngn citer spongebob.. betol die nyer moral value banyak.. sin chan loq laq !! hahah XD

nini said...

cara terbaik ajar kanak-kanak...dorang suka fun....=D