Wednesday, July 13, 2011

sangat memerlukan nasihat...

assalam kawan2 semua... salam perkenalan...

hurm... malam nih tak ada cerita yang terkeluar dari hati aku... cuma ada satu rasa yang aku perlu abadikan disini... bacalah kiranya sudi...

aku pernah terniat... kan seronok jika ada org yang menyintai aku dan aku tak punya perasaan padanya... susah sangat ke nak terima orang yang cinta pada kita??? itu akan bahagiakan???

dan sekarang aku dah bertemu jawapan... aku faham perasaan mereka yang pernah lalui situasi ini... dulu lagi aku pernah merasainya... tapi aku x sedar...sekarang aku sedar dengan perasaan nih...

sakit... rasa marah.. geram dan macam2 lagi perasaan buruk yang aku rasa... aku x suka bila terima sms darinya... aku x suka dia ambil berat tentang aku... aku x suka dia bertanya itu ini pada aku.. dan aku x suka berjumpa dengan dia... tak baikkan membenci orang... tapi itulah hakikat hati ini... benar.. pintu hati ku sudah tertutup sama sekali... cuba korang baca entri nih....new tab

jadi aku mula meminta agar dia lupakan aku... ntah la... aku x nampak mana2 pintu bahagia menjadi kekasihnya... aku membuka pekung di dada... hurm... sejuta kali aku berfikir... dan akhirnya aku buat gak post tentang nih... nih la cara aku meluahkan rasa... diari itu selalunya patut dirahsiakankan??? tapi sekarang aku perlukan sedikit perhatian... mungkin ada yang mampu berkongsi nasihat dengan aku... citer kenapa hati aku tawar??? korang baca la kat sini k---> new tab

aku malu membuka pekung di dada nih... sebab aku nak orang kenal aku sebagai puteri yang ceria... tapi bagaimana??? sendat hati nih kalau boleh nak padamkan saja dia dari ingatan..nak jer anggap dia tak pernah wujud dalam kehidupan aku... hurmmm... terima kasih jika ada yang sudi memberi sepatah dua kata untuk aku... aku cuma nak abadikan kisah ini sebab, satu hari nanti aku akan ingat... bukan senang hati aku nak memberi cinta... dan aku juga bukan jenis yang desprate menerima cinta... hanya dengan kuasaNya saja mungkin hati ini terbuka kembali... mudah-mudahan agar tiada kesilapan ke dua... :)

p/s::: kalau ada yang bagi pendapat, silakan... tapi bacalah entri nih kenapa aku tawar hati ni dulu k...
 nasihat korang aku dhului dengan ucapan terima kasih... 

3 comments:

alif ismail said...

akan tiba 1 hari nanti pintu hati akan terbuka dengan izin Allah.. kerana Dia telah menciptakan pasangan2 untuk manusia...

PeRmAtA bIrU said...

terima kasih alif... mudah-mudahan...

NasZ said...

tak perlu fikir sangat. sbnrnya saya pernah bertunang, suatu hari tu saya gaduh dengan ex tunang saya sebab dia taknak ikut saya g mana yang saya g lepas kawin. Malam tu, dalam chat box fb, saya try chat dengan dia. Lelaki satu tmpt keje dia yang maki hamun saya. dia suka kat tunang saya. yang tak bleh tahan, dia guna fb tunang saya untuk chat maki saya. saya sendiri pun tak tau password fb tunang saya. pastu skrg, saya lebih tenang sebab dah putus. biar dia dengan lelaki tu. kadang2 tu ada kebahagian dalam perpisahan. saya tau kadang2 saya pun rasa sedih dan sunyi, tapi saya biar je. nak nasihat pun tak layak saya ni. tapi harap awak sabar je la k?

MOHD NASER.com