Monday, September 12, 2011

KaMi BeRaYa SaKaN (raya ke 4)

huhu.. lambat sikit nak update... tentang hari raya.. kesempatan ini... curi la sedikit masa untuk update...sebelum basi..heheheh
Assalammualaikum...
nih saya terus terjun kisah raya pada hari raya ke empat... sebab masa nih g raya2 ngan kawan2... seronok sangat... sebab raya kali nih majoriti semua turun berhari raya.. dan hampir semua rumah kawan2 kami singgah... huhuhu... seronok sangat2... bila berjumpa tu tak pernah pon kering mulut dari ketawa.. asyik nak berdekah2 jer ketawa.. seronok sangat2... walau sudah berlalu zaman sekolah menengah kami... tapi perasaan kami antara satu sama lain masih kuat sebagai sahabat... masih saling ingat mengingati... walau sekarang ada kerjaya, pangkat dan kesenangan, persahabatan itu masih terus terjalin.. itulah bahagianya... hidup bersahabat... huhuhu... inilah kenangan kami... untuk raya tahun nih... nanti2 bila semua dah bekeluarga.. belum tentu lagi boleh berjumpa macam ni... heheh.. masing2 bawa anak n suami... kan??? so... sementara masih single... kami pon beraya sakan lah pusing penang... hahah..
rumah pertama kami kunjungi
rumah keempat dikunjungi




rumah ke lima dilawati

tersesat kumbang seekor..:)

nih belakang umah saya... umah ketiga yang kitaorang pergi

nih umah keenam yang kitaorang pergi...
tuan rumah jamu makanan special... tau...



rumah ke dua yang kami lawati







huhuhu.. seronok dan kekenyangan..... 
rumah pertama::: laksa
kedua::: kek coklat, kek cheese dan kuih raya
ketiga..(umah saya)::: kuih raya saja
keempat::: mee udang
kelima::: spaghetti
keenam:: yang paling special... maggi kari yang sedap n panas...
ketujuh::: bihun singapore...

huhu... raya sakan kami semua... keluar umah kul 12 PM... balik umah kul 1.30 AM... hahahha... apapon ... memang seronok.. dan serius.. aku sentiasa merindui zaman sekolah menengah kami yang sangat bewarna warni dan seronok... sampai bila2 aku akan akan selalu ingat kenangan kami..:)

terima kasih kerana membaca..:)

6 comments:

Zul Fattah said...

Fuhyoo.. kuatnye beraya... eh.. knapa ada sorang je laki kat dlam gmbaq tu?

QueeN TerataI said...

memang meriah.. dulu masa anak dara mmg selalu la ada aktiviti beraya dgn kawan2. skrg dah jd mak dara raya ngan family la pulak.. :)

dylla abas said...

bestnya dpt pegi beraya ramai2.rindunya kenangan tu.skrg nk jumpa kwn2 pun susah.masing2 dah ada komitmen.sedih..huhu :p

yusuflaili said...

sALAM;
memang seronok dapat berkumpul bersama kawan lama...lebih2 lagi masa raya.

PeRmAtA bIrU said...

@zulfattah::: haah... tba2 tersesat lakikan??? dia sorg je kawan laki yang free time tu.. so join skali la... hahahahah

aimie amalina said...

waaaa
comeinye gambo2 raye akak ye
heheheh