Monday, September 12, 2011

kelas pertama... semester 5

Assalammualaikum

masih terus menyepi lagi seminggu.. x da masa betul nak update... hari2 ada sahaja kesibukan yang nyata... even hari nih hari minggu pon still sibuk... pagi2 sibuk kemas itu ini... lepas itu basuh apa yang berdebu... serius.. 4 bulan tinggal umah memang serabut... huhuhu... 

dah settle kemas lepak king ngan kawan2 jap... sembang apa yang patut... teranyam ketupat plak tadi.. Astagfirullahalazim... hurm... bila malam ingat nak tdo lak...tapi kesempatan ini, update jap... esok kelas first saya... untuk semester 5.. syukur... kelas 8 am hingga lah 1 pm.. huh.. lega... balik tu leh la uruskan penambahan subject... nak kena g akademik n fakulti... 

awal2 sem memang sangat2 sibuk.. macam2 x sempat buat... maafla kiranya saya selalu x update... dulu 4 bulan cuti x dak keja... sekarang dunia kesibukan akan kembali... huhuhu... jadi kenalah saya lebihkan apa yang penting dulu... kan???

so... saya nak ucapkan pada kawan2... selamat kembali ke IPTA.. yang baru masuk.. selamat datang... dan pada yang dah bekerja... doakanlah perjuangan kami untuk semusim lagi ini... jom kita belajar sungguh2... ingat pesan ibu bapa kita k..:) love...

5 comments:

miratun madihah said...

good luck !

CIK PARO! said...

gudluck!
belajar rajin2 ye..

Ezad Skytech said...

masa awal2 semester memang bz sikit la..sy pon macam tu jugak dulu..hee..

selamat memulakan semester baru..(^^,)

Zul Fattah said...

biase r, aku pun busy jugak ni.. xpe slow2 blogging pun ok ape?

aimie amalina said...

huuu
selamat kembali ye akak!
rindunye nak ngaji lagi cam akak
hehehe