Monday, August 1, 2011

Segment Makanan Kegemaran Waktu Berbuka



ok, sebenarnya soklan nih susah tau... sebab saya suka makan macam2 masa berbuka... jadi nak fikir satu makanan tu memang amat payah la... tapi bila saya dijemput, memang saya x kan tolak... ambil masa tau nak fikir makanan apa ni... jap erk...
l
l
l
l
l
l
V
saya pilih.... cok kodok/cekodok la... hahahah... ok, bahasa betul dia jemput2 pisang... adoi... nak jelaskan lagi... mmm... jap erk, google gambar jap...


korang pernah tak makan??? huhu.. rugi la kalau tak pernah... kalau ada cok kodok nih... satu pinggan habis kat aku sorang... serius... memang best layan cekodok... selalunya bila ada cekodok, port untuk aku duduk dekat dengan cekodok... sebab bau pon sudah menggugat iman... huhu...

jadi meh la jom kita kongsi sama2 makanan kegemaran masa berbuka... jom join ... tutup 3 ogos...
cepat2... nak tau gak makanan kegemaran korang..:)

air??? cer baca sini.... AIR KEGEMARAN SAYA

8 comments:

alif ismail said...

salam...camne puasa hari pertama?

wah...mcm sedap je cekodok2 pisang tu ye..

ZWAN SABRI said...

owhh.. hantu cok kodok rupanya.. zwan plak klaw bulan ramadhan mesti beli roti bom.. feveret tuu.. HEHE

Khairol Ikhwan said...

sedap nyer.. huhu

senang dibuat, sedap dimakan.. guna pisang kecik tu (pisang monyet??) .. huhu

aritu pegi Padang, Indonesia... al kisahnye, nak kongsi mkn cekodok ni,, dorang sume buat muka pelik..

"biar betul org Malaysia mkn cekodok?"

haha,,

rupenye cekodok tu adalah "taik katak" .. aiiiieee, bayangkan laaa?>.. hahhaha

zeeck said...

wah cekodok ye XD mekasih join!!

sebagai penghargaan z akan click nuff anda ;) selamat berpuasa

leeya abdul said...

cok kodok jek? bagus2x puasa itu lawan nafsu makan juga kan. semlm k.leeya berbuka dgn 2biji kurma, 1/2 popia basah & air suam. Petang ni nk cari chawanmushi..

layan http://way2healthynbeauty.blogspot.com/2011/08/kelebihan-puasa.html

KuNanGKuNanG said...

sedap ni.lgi best kalu wat campur ngan sikit kelapa parut..

kalau sudi vote la sy kt n3 ni ye.tq
http://anaknegori.blogspot.com/2011/08/peserta-akhir-contest-kutuk-blog-atok.html

zeeck said...

tadaaaa da tamat segment XD sila melihat2 ye ;)

http://zeckze.blogspot.com/2011/08/senarai-makanan-berbuka-feveret.html

Bella said...

cekodok sedap makan tengah panas2... hehehe...