Wednesday, August 3, 2011

segmen: "jom kite FOBIA bersame cik pika & imah"


join klik banner k...

cerita tentang fobia... memang bayak aku fobia... sebenarnya sangat banyak dan terlalu banyak... so mari aku listkan beberapa kefobiaan aku:::
  1. aku fobia nak masuk tandas awam... tambah2 dekat PWTC,KLCC and pasar seni...
  2. aku fobia nak naik benda tinggi2... aku gayat...
  3. aku fobia nak drive tempat yang sempit dan kiri kanan ada longkang yang besar... kalau selisih keta.. memang aku gelabah beb.. pucat muka...
  4. aku fobia masuk hospital... hari2 kena cucuk... dan hari2 la aku seriau tengok jarum...
  5. aku fobia tengok cerita seram... sebab lepas tu aku berimaginasi sendiri...
  6. aku fobia nak percaya kat kawan... sebab x semua kawan tu jujur.
  7. aku fobia bila bercinta.. selalu duit aku selalu kena cekau.. huish!!!
hahaha.. cukup la tujuh kefobiaan aku nih... nanti x larat korang baca.. kan aku kata aku fobia banyak benda...
jom la kita join segmen nih.. support rakan blogger kita k...:)
thanks tuan segmen...

2 comments:

cIk PikA said...

hahaha.. byk nye FOBIA die.. siap buat list.. hahaha.. BTW thanx a lot cz join.. hehe..

cIk PikA said...

pika da msuk kan blog ni dalam BLOGLIST FOBIA..
TQ..

http://somebodypeace.blogspot.com/2011/08/pika-nak-tunai-janji.html