Wednesday, August 3, 2011

"[SEGMEN] Camne korang mula belajar berpuasa dulu-dulu??"


nak join? klik banner k..:)

huhuhu... dulu2 masa mula2 puasa mesti yak yok kan???
sebenarnya dah pernah cerita sebelum nih.. tapi x per.. meh nak citer lagi sekali...
dulu masa mula2 puasa, aku selalu minum air curi2... masa tu baru darjah 2...
kat surau taman perumahan aku duduk tu, tempat air wuduk dia dalam tangki besi... cormfirm air dia sejuk ja selalu... sebab kawasan teduhkan??? so dalam pemikiran aku, orang amik euduk dengan air bersih.. so yakinlah air itu sucikan??? jadi aku pon x ragu2 nak curi2 minum air kat surau... balik sekolah aku mesti kuar main... dahaga jer aku pompang la kawan2 aku kata nak p tandas... heheh.. sebenarnya aku p minum air kat surau... last2 kantoi ngan kawan2 aku.. tapi bukan nak nasihat.. depa tumpang sekaki.. siap bawa cawan plastik lagi.. hahaha.. adoi nakal kan aku kecik2.. p minum air kat surau.. huish!!! teruk sungguh...

lepas tu dulu aku selalu aim duit raya Rm30... sebab sehari puasa dapat Rm1... huhu.. sedangkan bukan aku puasa penuh pon kan??? hahhaha... mak aku tau.. tapi tukan nak latih aku.. so x palakan??? sekarang aku x minum dah air curi2.. tua dah kot hahahaha...

ni lah sedikit cerita dari aku... huhu... aku tau ada yang dah baca cerita macam ni kat entri nih:::

ok.. jom korang semua join segmen nih.. terima kasih tuan segmen jemput saya..:)

2 comments:

Chempaka Sari said...

nakal betoi..paling tak tahan, bawak cawan tumpang sekaki...hehehe...

Chempaka Sari said...

thanks for sharing your story...