Tuesday, August 16, 2011

saya dah berkenalan dengan mereka - 1


sebenarnya saya ada cakap hari tu yang saya akan komen entri lama2 mereka yang join segmen sayakan??? dan saya juga lupa nak cakap yang saya akan buat entri untuk setiap blog yang saya dah kenal.. mungkin satu entri tu ada 2 blog, 3 blog atau 4 blog... tapi kalau ada penyertaan terbaik... mungkin satu entri untuk satu blog.. terserah la.. dan ini entri pertama... ::::

Kancil 8349
nih blog dan beberapa entri yang mula2 ditulis oleh beliau... saya dah semak n baca.. hehehe... rupanya beliau seorang guru.. betul, guru itu banyak dugaan... untuk menjadi seorang pendidik bukanlah senang.. dia perlu sebuah kesabaran... hurm.. kalau korang nak baca lagi rutin2 seorang pendidik, pergilah blog beliau n follow... memang x rugi...ok????

Panggil Aku Han
ok, tadi aku bercerita tentang blog seorang pendidik.. sekarang aku nak cerita tentang blog seorang adik plak... korang g la serbu blog han nih, blog nih moto dia, blog nih tak perlu nama, yang perlu hanya perkongsian.. memang terbaik la... banyak cukup perkongsian dalam blog nih.. aku dah baca hampir semua entri, dari mula2 beliau wat blog... serius, korang kena baca entri cerpen beliau.. memang best... huhu... dan aku dah kongsikan satu... hurm.. terjah la, serius aku cakap.. tak rugi... :)

AKU DAH MULA KENAL BLOG MEREKA, CUMA KEDUA2 PENULIS NIH MERAHSIAKAN NAMA SEBENAR MEREKA.. SEORANG HANYA INGIN DIKENALI NGAN UMSNIZA, DAN SEORANG LAGI HAN... OK, KANCIL ADALAH PENDIDIK SEORANG LELAKI... DAN HAN MERUPAKAN ADIK, DIA MUDA DARI AKU,SEBAB MASA DIA LAHIR AKU DAH MASUK TADIKA.. HUHU.. DIA SEORANG PEREMPUAN.. NAK KENAL LEBIH, TERJAHLA SENDIRI.. 
upsss.. lupa nak bagitau, kancil dah berkeluarga.. hehheh.. han single lagi kot..:)

10 comments:

Unknown said...

entri2 cerpen tu semua perkongsian dari kawan Han tak tau la diorg punye sendiri atau pun diorg copy je...heheh sory jgn marah nah...

arituarini said...

ngan sy tk nak kenal2 ke.. oo sy tk popular kot.. kih kih kih

Dylla Abas said...

sy dah jadi follower HAN.entri dia memang menarik.Setiap hari ada je isu yg dia akn kongsikan.sang kancil tu nnt sy terjah la ye :)

AyiLarimA said...

rajinnya dia kenal kenal ni ye..
teruskan usaha dalam berblog, oke?

Mira kembali :)

http://aylliarimasiprincess.blogspot.com/2011/08/syukur-alhamdulillah.html

hazirah kasimon said...

ske han~~!! die rajen berjalan2~~

CIK PARO! said...

Wah, edisi berkenalan bermula la..

Unknown said...

akak dah jadi follower kancil8349 tu dah lama..tapi jarang2 pi blog dia..
hehehe...

Nilam suhana said...

han::: ya ke??? ooo... nak marah la gini... hhehehe


arul::: huhu.. nak aja berkenalan

dila::: hehheh.. jgn lupa k...

mira..:)

hazirah:)

cik paro::: jom brkenalan

Unknown said...

Ingatkan Han tu lelaki.. hehehehe :)

Kancil 8349 said...

terima kasih Permata Biru...kancil baru terbaca...nama samaran kancil kalau kat dunia nyata adalah UMS...hehehe...terima kasih lagi