Friday, August 12, 2011

aduh!!! selamat tak sakit jantung

salam Ramadhan korang semua, 

huhu.. haish!!! tajuk x semena2... adoi... aku g check up erk tadi??? tak la.. aku ada dirumah.. berehat pada waktu lapng ini, di dalm bilik yang sunyi ini... ok, umah aku memang sunyi.. sebab aku duduk ngan nenek aku ja... huhuhu

tadikan??? aku buka la volume laptop aku nih hampir 60... level dia.. sebab, aku ada tengok satu video utube .. keh2... so aku layan lah video tu, sebenarnya aku layan video photoshop dari apaponboleh... korang g la tengok n belajar kat video tu.. ok??? kih2...

bukan itu yang buat aku terkezuttt.. sebenarnya lepas aku tengok n komen2... aku pon keluar la... g cari blog lain untuk di blogwalking... huhu.. macam ok sikit petang nih... tiba2, terkeluar la satu lagu yang boleh mencabut jantung aku... ya Allah selamt tak sakit jantung.. dah la rumah tengah sunyi.. tiba2 terkeluar plak lagu sikit punya kuat.. tergopoh gapah aku tekan mute laptop aku, n cari dari blog mana lagu tu... aduh.. memang bagus untuk menarik perhatian... aku memang suka buka banyak tab bila blogwalking... 

aku pon buka balik sikit volume blog... memang aku dah malas pasang lagu kat laptop... sebab sat2 kena pause.. so aku x kisah la... volume dalam 5/6 ja selalu... tiba2 semalam aku blogwalking, kan ada banyak tab aku buka.. ha, termix la lagu english, korea n melayu... mak aiii.. memang aku pon layan ja la.. malas kot nak cari kat mana widget tu... buat derk ja la... aku pon buat pekak.. bila rimas.. mute jer la volume laptop aku nih.. 

huhu.. seb baik aku x pasang speaker.. kalau x terkeluar jantung aku bok masuk balik... hahhaha..
happy blogging yer.. just for fun...

p/s::: pasang lagu x salah... semua itu untuk menghiburkan..kan???..:)

4 comments:

asamasin said...

alhamdulillah..selamat xskit jantung.. :D

yusuf Laili said...

Salam;
alang2 dah layan lagu napa tak psg lagu nasyid..kompom tak pecah jantung ..ubat jantung adalah..!!

PeRmAtA bIrU said...

yusuf::: wasalam

hahahhaha... tu la.. lagu nasyid pengubat jiwa.. tapi.. x ramai blogger yang buh widget muzik nak pasang lagu nasyid...:)

Fathin Fazila Razali said...

assalammualaikum... laa.. igtkan nape laa tadi.. sbb tu zyla dah tak pasang lagu kat blog zyla... takut ramai yg tidak selesa nanti...