Tuesday, July 19, 2011

Saya Dari Universiti Pendidikan Sultan Idris

~SILA KLIK BANNER UNTUK JOIN~

Nama panggilan korang?
    - Universiti mana korang dapat or tengah belajar or dah habis belajar? (Kalau boleh tulis nama kolej sekali)
    - Course yang korang dapat?

(nih soklan dari tuan segmen... jadi aku nak jawab la satu persatu tau)
  • nama panggilan---> nilam
  • UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS ( nak masuk tahun 3)
  • dok umah sewa (tak suka dok kolej)
  • major = ISMP pendidikan awal kanak-kanak minor = teater dalam pendidikan
ok... itu aja tuan segmen minta... thanks yer tuan segmen sebab punya idea macamni... senang la untuk sapa2 yang baru nak masuk IPT... ok2... kalau ada yang dapat UPSI sila jangan segan2 tegur aku kalau jumpa... muka org tengok x friendly... tapi kalo aku senyum korang mesti pk aku nih senang wat member... aku jarang senyum sebenarnya..hahahahhaha... muka stress 24 jam... adoi... silalah berkenalan ngan saya yer... huhuhu... :)

12 comments:

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan. wah best dapat follow blog ni. tp tak dpt nk join segmen ni sbb bukan warga UPSI...hu3

Bro ahmad said...

salam perkenalan bro..selamat menuntut ilmu

NasZ said...

saya dari uitm seri iskandar..hehe..

MOHD NASER.com

PeRmAtA bIrU said...
This comment has been removed by the author.
PeRmAtA bIrU said...

santri::: upsss... thanks follow.. eh join la semua u bleh...

bro ahmad::: hai bro.. saya sis..huhu

nasz::: hahaha.. ooo ye ke??

alif ismail said...

assalamualaikum...

alif pun baru dapat peluang untuk sambung pengajian... selamat berjaya!!!

http://bloggeralif.blogspot.com/2011/07/saya-dari-universiti-putra-malaysia.html

fana said...

fana dari UUM
follow sini

Suhazli said...

thankz akak nilam join segmen hez ni..hehe!

bakal cikgu..bagus!! good luck study and smoga da abis study nanti keje elok2 ye? ^^,

iMBobo said...

salam perkenalan tp sya bukan dr upsi hehehehe

SiBudakKurus said...

jemput join segmen saya pula..
Segmen Saya Blogger Ipta/s

PeRmAtA bIrU said...

alif:::: semoga berjaya... study rajen2 k...

fana::: gud luck k...

suhazli::: welcome hez... thanks k...

imbobo::: yer ke??? alamk nagtkan dak upsi

sbk::: insyaAllah k...

Abang Stalker said...

wah..bakal cikgu ;)