Thursday, July 21, 2011

bila dia tdo... nampak suci kan?

hai kawan2... mungkin dah ramai yang tdo... mungkin ada juga yang masih mengadap blog yang cantik and smart tuh... selamt pagi...

hari nih aku x tau jin apa yang masuk dalam badan aku.. asyik nak marah jer... tapi memang aku suka naik angin.. belajr nak control nih... apa pon mesti kena controlkan??? ok, apa yang aku buat???

korang nampak x muka imam muda akan datang nih...
huhuhu... cita-cita budak nih nak jadi ustaz... nak berkenalan ngan dia???
mai baca sini k..

ok2... hari nih aku naik angin ngan budak nih... adoi... kadang2 bila marah semua terlupa...
walau aku belajar bidang kanak-kanak nih.. adakala aku terlupa gak bila angin naik kepala...
so kenapa aku marah??? hal dia kecik ja... sebab dia x nak g belajar sekolah jauh2... nak belajr sekolah mama dia yang kini guru di smk usj12... alasan dia??? leh balik ngan mama...

adoi... aku tba2 jadi marah.. sebab??? aku expect dia jawab nak belajr sekolah yang hebat2... adoi...
memang leh wat jadi marah bila apa dalam kepala otak kita tak sama apa yang orang tu tuturkan... kalau nak jawapan yang sama macam kepala otak kita, x payah ty soklan kat org.. huhu...

budak nih baru darjah 3.. komfem la dia x faham lagi konsep sekolah yang hebat2 nih... bagi dia dimana pon sekolah asal dapat ilmu... walaweyyy!!! matured gak anak buah aku nih.. punya fikiran yang terbuka... sepatutnya aku puji pemikiran dia tuh.. tapi dah angin naik kepala aku wat bodoh jer kat dia.. sampai dia wat perangai yang pelik2 tadi... so sekarang bila tgk dia tdo... zuppppppp...
terserap rasa bersalah and kesian kat dia.. hurm.. moga angin aku x menjadi2 dah len kali... aku kena belajar bersabar.. adoi..:)
aku taip::: 2:17 am... 21/7/2011

1 comment:

Mr.Superman said...

bgs cita2 dia nk jd ustaz..:)

xpe,msh kecil dia x fhm mcm mn nk jd hebat.kdg2 x masuk skola hebat pun blh jd hebat mcm kapten Hebat :P

nti ble dia semakin matang dia thu la mcm mn nk jd hebat. ;)