Thursday, July 21, 2011

review::: ini blog jiwa-jiwa -angah

klik banner untuk join k...

hai angah!!! bukan senang nak review page orang yang dah agak senior lam berblogging... follower angah pon ramai... saya hanya seorang yang suka dunia blog atas dasar biasa2 aja... tidak gah penulisan dan bait-bait kata saya seperti angah.. sangat indah... pada mulanya, saya ingat angah nih seorang perempuan... sehingga lah saya terbaca nama encik angah... dan cerita tentang baby angah...masa entri "sakitnya hanya dia yang merasa"... baru saya tahu rupanya blog jiwa2 ini milik seorang lelaki...

ok2 jawab soalan2 angah tu k...
saya dapat tahu kewujudan blog angah dari segmen penyair senja
saya juga pernah baca tentang blog angah di page ben ashaari... tapi da tak ingat entri yang mana...

apa yang saya faham tentang isi kandungan blog???
ok... blog jiwa2 x kan saya nak expect gosipkan??? saya tertarik ngan blog nih pon ngan kata2 puitis yang ada lam blog nih.. dengan nasihat2 cinta dan perasaan yang ada pada blog nih... jadi kefahaman saya blog nih sangat rapat dengan kisah jiwa, hati dan rasa...

siapalah saya untuk mengatakan saya suka semua yang ada pada blog nih...  dan siapa gak saya nak mengatakan saya tak suka sesuatu pada blog nih... mana ada benda yang sempurnakan??? tapi blog jiwa2 angah nih sudah cukup memuaskan hati saya dengan perkongsian2 cerita hati... cerita hati tentang seorang manusia dan pecinta... apa yang kurangnya??? angah update la selalu... kalau bleh suka sangat entri2 dari tulisan hati angah sendiri... like it angah...

cadangan???
angah, update lah selalu yer... saya suka baca blog jiwa2 ini... heheheheh...

tu ja kot angah... thanks sebab sudi baca... dan maaf jika ada yang tersentuh hati atau rasa... 
saya cuma insan biasa yang bercerita dari pandangan mata dan menilai dengan jiwa... :) 

2 comments:

anGah said...

Thanks sudi join reeview nie..
thanks sudi membaca :)
thanks.. huhu.. teruskan lepak ok :)

Mr.Superman said...

mcm pnh skodeng je blog si angah ni..sat g la p jenguk sat. :)