Thursday, July 21, 2011

kawan2!!! dah pagi...

hai.. selamt pagi semua!!! sarapan dulu k sebelum mulakan hari anda...

hurm... pagi nih rasa macam sunyi jer... ntah kenapa... teringat zaman dok asrama dulu... bangun pagi beratur nak masuk tandas... mandi... pastu g solat subuh berjemaah... ok dulu masa zaman sekolah menengah baik... nak mandi awal siap awal... sebab nak jadi imam subuh.. 2 rakaat jer... hahahah... tu pon kalau hari tuh awal la... tapi kerapnya paling lambat... tambah bila form 5...

sarapan jarang g... kalau hari ada nasi lemak, bawa bekal g amik kat mak cik kantin... hahahah.. pastu makan kat sekolah... macam dok umah plak ada bekalkan??? jimat... makanan len pon kadang2 wat gitu gak kecuali roti..huhuhu... 

best la sangat2 zaman tuh... tapi dah lama berlalu... 7 tahun dalam kenangan... lama dahkan??? rindu zaman tuh... subuh and pagi di asrama... kadang2 sunyi, kadang bising, kadang2 bahagia... kalau sabtu ahad lagi best... hurmmm.. rindu sangat kat kawan2 masa asrama dulu.. hukhuk... x elok bersedih pagi hari...

jom kawan2 mulakan hari dengan senyuman dan kasih sayang yang berganda k.. love all of you...

3 comments:

Akak Kopi said...

selamat pagi! taknak la sedih2, jom minum kopi :)

MARIA LIZA said...

sangat ler rindu zaman asrama...tiap2 hari tengok dulu kat dewan makan apa food hari ni...

Abang Stalker said...

tetbe rindu nk blk skola..tp da bertahun tggl kot. T_T

dlu asrama abg x bole amik nasi ltk dlm bekas..kne mkn kt Dewan Makan jgk.gle zalim..bdk skt pun kne turun mkn.