Thursday, July 14, 2011

belum ada mood hari nih---->mood::: download filem

hari nih saya x tau la nape saya rasa x berapa ada mood lagi nak membaca dan menziarahi kawan-kawan semua... sebab hari nih saya belum ada mood dan tiba2 rasa malas... mungkin bukan hari yang betul kot hari nih... jadi saya belek2 la ada movie apa leh download... selalunya saya memang x mood nak download mana2 movie.. sebab nak kena tunggu loading lambat dowh... saya malas... jadi saya pon selalu amik dari kawan2 ja... hari nih nape ntah rajin plak... banyak pulak la sagmen saya join and belum kunjung balas lagi... 

SAYA BERJANJI NANTI BILA MOOD SAYA DATANG SAYA AKAN MENGUNJUNGI ANDA SEMUA... SAYA AKAN KOMEN ENTRI ANDA SAMPAI ANDA JEMU NAK BACA KOMEN SAYA...

sebab komen tu saya selalu komen bila betul2 nak komen.. sebab tuh kalau korang jumpa komen-komen saya mesti panjang2 belaka... sebab memang nak komen... kalau x.. saya cuma smile di kotak jerit anda sebagai peninggal jejak... korang jangan lah berkecil hati k... 
saya juga teringin sangat nak review korang punya blog... tapi saya takut untuk buat begitu sebab saya juga pendatang baru... ramai yang pernah review blog saya.. dan thanks untuk korang semua...

hari nih saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada abg yen sebab memilih entri saya untuk sagmen 4 beliau.. sudahla menjadi follower bertuah beliau(555).. sekarang ulasan terbaik dalam entri sagmen 4 plak... ramailah yang serbu ke istana pagi tadi.. thanks semua yang sangat2 saya hargai...

TAHU TAK ANDA??? 
kenapa para blogger rasa rapat walaupon tak kenal di dunia realiti???
sebab---> kita berkenalan melalui hati ke hati... anda copy & paste??? tidakkah diakhir bicara anda memberi sedikit ulasan??? itulah yang menarik hati2 para pembaca untuk terus2 mengenali anda... :) 

No comments: