Tuesday, June 28, 2011

TAK SUKA LA PAKAI CERMIN MATA!!!

ok... entri kali ni saja jer.... bukan bosan cuma baru sempat nak tangkap gambar mata empat... walaupon sepatutnya dah bermata empat... tapi tetap tak bleh terima hakikat...
bukan sebab apa... bila pakai cermin mata tu ada terasa benda mengganggu... kadang2 nak pk pon macam tak lepas ja...
peristiwa dulu2 first time pakai spec... masa 15 tahun... ha.. dok asramakan??? pastu jalan depan umah warden... warden plak laki... pastu control la ayu depan ustaz...
ha.. rasa macam lepas je kaki melangkah longkang.. tiba2 gedebuk!!!
macam nangka busuk jatuh daaaaaa....
hahahah..malu x tau citer... terus mals pakai spec...
kali ke 2 dalam bas... konon nak pakai spec la balik... sebab nampak macam budak genius.. nerd dan bijak gitu... sekali.. mata rasa berat gila.. letih sangt2 tertido tahap gila2.. orang sebelah sampai duduk tak tenang lakan??? adoiii... malunya... hurm... 

sekarang??? pakai spec ni bila perlu je.. tu pon kalo mata dah macam berkabus dok kena cahaya..n sakit kepala x terkata.. pakai la spec... saya bukan rabun sangt pon.. tapi silau je... adoiiii...
apapon dulu ada gambar editkan tentang bermata empat...tu masa baru beli spec baru... 
entri yang ini....
hehhehe... k lah..kat bawah ni gambar yang tepat... inilah saya yang bermata 4...




comel x???? hehhhehehe

3 comments:

cucu umie said...

kenapap lak xnak pky spec..kalo ayie akan paki jer..hoho xboleh lol kalo xpkai spec..huhu

Wanie said...

tak suka pakai spek bile org ramai..haha
muda je awk dah pkai spek mata..
tp dah rabun kena la pakai gak kan..

PeRmAtA bIrU said...

ayie::: hahhaha.. saya baru nak mula pakai spec... kenangan lalu buat diri terasa fobia plak...:)

wanie::: hurmm... dah rabun terpaksa la pakai...