Wednesday, June 29, 2011

KAU TAK PAYAH BAJET BAGUS SANGAT LA!!!

salahkah kalau saya sekadar membenci seseorang disebabkan dirinya sendiri... hurm... saya x suka bermusuhan.. tapi dia menyebabkan saya x selesa... bila bersama kawan2 lain... saya rasa bahagia... tapi bila dia ada... saya rasa x selesa... saya rasa macam dia sedang memandang jengkel pada saya.. saya rasa seperti dia sedang mengutuk2 saya... sungguh!!! saya x suka sangat dia... sebab pada mata saya dia cuma plstik berpura-pura baik... pastu macam rasa dia hebat sangat... 

x dinafikan dia cantik... tapi serius saya x bleh blah tengok perangai dia... bukan saya seorang da terkena... ada gak teman yang lain terima nasib yang sama...

sungguh x selesa.. even kat fb pon x bleh pandang nama dia!!! ada ja komen dari dia... memang aku x komen la... ada ja apa2 kaitan dengan dia.. memang aku x amik pusing... serius!!! bermusuhan tu tak baik.. tapi bila kita da tahp x selesa dengan seseorang tu secara tiba2... salah siapa plakkan..kalo bukan dari aksi dan mimik muka dia!!! huh

No comments: