Tuesday, June 28, 2011

berubah wajah ke??? tapi isi sama je...

huhuhu.. 3 hari amik cuti x on9... buka2 tgk ada komen yang bertitah... pastu ada yang datang mengunjung... ada juga yang menempek diri di button folower... thanks sangt2... saya hargai semua itu...

ya la.. saya saja amik cuti 3 hari untuk tidak menjenguk blog... lepas nih pon saya amik cuti lagi... sayakan penganggur terhormat sekarang... jadi sapa nak tolong bayar duit broadband.. hehhe... lambatnya nak buka sesi pengajian... tua macam ni lah saya yer...

ok tajuk di atas tu sengaja aja diadakan... sebab bila x on9 x tau wat pe.. tapi bosan... jadi cuba godek2 tengok background baru... nak tukar header.. tapi rasa macam ok je tu.. nanti la tukar k...

nape background berbunga n daun bagai... itulah nak tunjukkan anda sedang di zon taman hati seorang puteri... sila masuk ke kawasan larangan istana biru... hahahah.. amacam ok x???

kalo ada yang nak berkongsi pendapat sila la yer... jangan malu2.. saya nih budak yang baru belajar dalam dunia blog ni.. huhu.. senyum selalu k...

No comments: