Tuesday, June 28, 2011

'segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini'.

ok... saja jer nak join segmen nih... mana tau bleh dapat ramai kawan.. tak harap pon 1000... 200 pon da cukup... ok2 mesti tertanya2kan saya ikut segmen sapa nih? x letak header pon... ok dalam syarat x suh pon letak header... so si lurus saya ni pon buat ikut syarat la...

ok... entri dalam blog nih best.. banyak unsur nasihat ke??? saya baru baca beberapa dan semua unsur nasihat... jadi jangan buang masa... meh sama2 dapatkan 2 in 1... dapat ilmu dan kawan... meriah x??? meriahkan la hidup anda..peace!!!

ok... ni hadiah yang telah ditawarkan untuk segmen nih..jeng..jeng..jeng...jeng!!!


Hadiah-hadiahnya:

  • semua penyertaan akan dimasukkan ke dalam senarai bloglist saya yang baru.
  • 30 penyertaan terawal akan mendapat promosi di dalam artikel-artikel saya.
  • 3 penyertaan terbaik akan dapat hadiah misteri 
jom ramai join---->hamba Ilahi bernama Mohd Naimul Firdaus

1 comment:

PCL said...

salam singgah , support anda menuju ke 1k follower..semoga berjaya..usaha pasti jaya !