Friday, May 20, 2011

segmen " Chegu Zubir Promote Blog Anda"


suka sangat masuk segmen2 macamni.. sebab segmen macam sebenarnya senang.. peraturan x banyak... boleh tambah kawan plak tu... hahhaha..
kalau x percaya cuba tengok syarat nih, ha da tentukan la kan sangat mudah tul tak???


buat satu entry : Tajuk : Segmen " Chegu Zubir Promote Blog Anda"
2) letak header c.z 
3) ok...lepas tuh bagi url korang yang mampu menarik pembaca...satu je yer...
4) tag la kawan-kawan ( tak nak buat pun tak pe)
5) letak url entry pada komen entry ni yer
6) setiap yang join...c.z akn letak header blog korang dan juga promote blog korang...nak tak???
7) segmen akan berakhir 20/05/2011 jam 1159 malam...cepat-cepat join 



tengok yg aku mark tu??? ok itu bermakna aku rasa senang hati..kadang2 kita tagged n inform dah.. tapi tuan empunya blog x sempat buka pon... jadi lebih baik aku mengambil option tak nak buat pon x pe.. kalo fb aku da tagged da...tab blog x agak sukar...

aku join segmen ni melalu blog shera... huhu.. dulu dia buat segmen.. sekarang dia ikut segmen org len...bagus2.. sama2 bantu membantu... sepanjang cuti nih kalo aku sempat semua segmen yang peraturan x serabut aku nak... aku sangat suka...like..like...like...like.. huhuhu...

so aku nak tagged citer apa???? ok frens... satu yang terbaik pilihan ku adalah... cerita tentang seorang wanita solehah... jom baca kawan2...  ~ummu khair= wanita pertama masuk syurga~

ok kalo nak cerita2 seperti ini buat santapan jiwa dan rohani sila buka laman ILMU PELITA ini yer....

PENGHARGAAN BUAT EMPUNYA SEGMEN---> TERIMA KASIH CHEGU ZUBIR...

No comments: