Tuesday, April 26, 2011

hati ini kala ini

ya Allah...jujur yer saya bagitau... hari ni hati ni rasa x sedap sangat... rasa macam ada sesuatu yang tak kena...apa yer... ada..macam2..mungkin saya ada terslh ckp..dan saya x ckp ngn sapa2 pon hari nih...hurm....
ntah la... mungkin sebelum2 nih..saya mungkin dah buat satu langkah yang salah...iaitu mempercayai manusia yang dinamakan kawan..huh!!!! I HATE THIS FEELING!!! saya pernah rasa situasi ni di kolej dulu... huh, dan sekarang ia kembali menjelma... huish!!! betul saya x suka simpan dalam hati dan menternak dalam hati semua benda nih!!! kalo saya marah saya lepaskan..dan kalo saya terasa hati saya bagitau..dan itulah kelemahan saya...


hurm!!! mulut tempayan memang boleh tutup... mulut manusia walaupon kecik..tapi memang sakit untuk di tutup.kalo la aku da seorang kawan yang boleh berkongsi suka duka ngn aku..kan seronok!!! maaf yer teman2 yang membaca... saya dalam kerunsingan dan hati runsing dan penat memikirkan soal kawan... 

pernah x korg rasa.. selama nih korg luah perasaan kat sorg.. tapi benda tu macam tersebar kat semua org..itu lah situasi aku sekarang... damn!!!! hurm.. aku benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! sebenarnya saya nak lepaskan geram ni... bila kita bercerita tentang ketidakpuasan hati pada seseorg.. cukup la antara sahabat jer yg mendengar..tapi bila ia terbang dan melayang...maka hati makin kacau..jiwa makin serabut!!!help me!!!!

huh..lega rasanya.. thanks ya.. for let everything here... gone!!!

No comments: