Monday, April 25, 2011

~~blog budak laki??~~


hari ni aku rajin sangat2... aku buat blogwalking... ok..terus terang aku nak sangat tahu...selain dari cerita tentang trailer movie..cita seram n lain2..apa lagi budak laki buat ngn blog.. so aku banyak la wat blog walking kat page boboy...huhuhu... bersiar2 punya seronok... akhirnya..aku terkesima... ok... aku dapat membaca blog budak2 laki yang suka bercerita sama seperti aku..yang jadikan blog tempat berkongsi rahsia dan cerita hati...ada juga yang jadikan blog sebagai tempat berkongsi ilmu..itu satu kebiasaan... dan sekarang aku faham.. untuk mengenali laki..jangan hanya pada luaran.. kadang2 luaran macam superhero kebanggaan tapi dalam ada taman..hahah..aku bangga dengan blogger laki yg suka bercerita perihal hati dan rasa..aku puji dengan bloger2 nih..kita sama saja..insan dan manusia yang telah dicipta di bumi nyata..huhuhu... respect korg...


No comments: