Tuesday, April 26, 2011

pelangi selepas hujan


nak cerita ni... semalam aku bosan dan mood gila x stabil.. so aku pon masuk la kampung chat...gila la.. mencari mangsa untuk ditempiaskan segala kekusutan hati... harus di meteraikan segalanya... harus dan perlu... hahhha...gila la aku pon x faham apa aku tulis.. x pa nikan istana aku..jadi peraturan aku...kuang2...
x nak melalut! 

ok.. pastu ramai la yang chat ngn akukan.. sebab aku guna nama qaseh ariana... hahhah... sedapkan nama wanita itew....

ok.. ada la seorg lelaki ni kata umo dia hampir 30 an..solo..n bagus dia ni..x da otak kuning...yang lain tu choprak... aku chat layan punya baik..last2..benda x senonoh dia minx...uwekkkk..benci aku... :(

ok bebalik pada laki yg bagus nih... dia ok... tapi tba2 aku nampak dia macam belagak la plak...nak tunjuk bagus.. menyampah aku..hahhha..macamna yer rupa dia??? ntah la... hahhah... aku cuma insan dan manusia biasa...yang gembira bila disapa dan sedih bila dipinggir... huish....

no touching entri!!! tau x, sekarang aku gila melayan dia kat sms n call..tapi dia call... saja je.. bagi menghilangkan rasa sunyi dan sepi dihati...kalo yang depan mata x boleh dipakai..gunalah yang jauh disana ...huhuhu..kejam statement... hohoi... ok lah gonna go...daaaaa

YANG MANA SATU ANTARA DUA NI YER???




No comments: