Friday, July 4, 2014

JOM KENAL BLOGGER SAMBIL BLOGWALKING


segmen kedua yang saya nak masuk sempena waktu lapang nih...



klik untuk join

Nama Famous
istana Biru / Permata Biru
Status
Single
Warna dan makanan kegemaran
warna biru
mengikut selera ketika hendak makan

Tempat belajar/kerja
belajar di Tanjung Malim
bekerja di Kepong

twitter (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
@permatabiru87
wechat (kalau ada) tak nak letak pun tak mengapa
istana biru
hobi
masa lapang akan diisi dengan perkara-perkara yang sangat ingin dilakukan ketika itu. mengikut mood pada hari berkenaan.
Cerita tentang apa-apa pasal diri anda.
(panjang ayat tidak boleh kurang 15 perkataan, lebih tak apa. Nak buat satu karangan panjang pun boleyyy.)
apa sahaja yang boleh seseorang itu bercerita tentang dirinya. adakala cerita itu benar. adakala ceritanya hanyalah rekaan. 

bagi aku, 
aku adalah hamba lemah,
tiada berdaya.
melalui kehidupan dengan rasa yang pelbagai,
menumpang kasih Pencipta,
menongkah arus dunia,
mencari bekalan,
untuk ku bawa ke masa depan ke dunia yang abadi,
persada untuk bersemadi.

4 comments:

Jejari Menaip said...

Selamat brsegmen...

Unknown said...

sis student master UPSI KER? INSHAaLLAH boleh jmpe nanti blnje nanti.. hahaha gurau sahaja sis..

Siti Aisya Ibrahim said...

salam perkenalan...saya dari segmen yang same... kagum dengan ayat2 yang awk tulis, awk ni ade bakat menulis sajak/puisi... jemput menjenguk ke blog saya ye.

http://jindrisska.blogspot.com

Siti Aisya Ibrahim said...

salam... saya dari segmen yang sama... saya kagum dengan ayat-ayat awk, berbakat awk ni...salam perkenalan ye... :D jemput melawat ke blog saya ye

http://jindrisska.blogspot.com