Thursday, November 3, 2011

aku cantik & abang stalker

sila join segmen ini..:)

My Photo

harap abang stalker tak marah saya letak gambar nih k...hehhehe

nama saya PERMATA BIRU
saya masih SINGLE
usia saya DAH SELALU SAYA WAR2KAN...
hehehheeh....

jom la berkenalan... NAPA SAYA RASA SAYA CANTIK???

  1. sebab saya rasa saya cantik la...
  2. sebab hakikat kot memang cantik
  3. x ada sebab kot nak kata tak cantik...
kesimpulannya... ciptaan Allah itu segalanya yang terbaik... :) SEMUA ORANG CANTIK... jika mereka dari orang2 yang bersyukur... kan??? hehehhe...


jom join ramai2.. thanks abg stalker..:)

5 comments:

Zul Fattah said...

betul tu, aku stuju... setiap org ada kelemahan dan kelebihan masing2..

QueeN TerataI said...

Allah SWT dah sememangnya menciptakan kita sebaik2 kejadian.. maka x ada sbb knp kita nak kata x cantikkan...

Abg Stalker said...

kdg2 diri ni nk sgt dipuji. :) so jom puji dri sdri.hee.. :D xpe,bole je ltk pic tu.tq nilam!

Eida Arina said...

dtg dri segmen yg sama...kak mmg cantik :)

sdh follow ini blog :)

izamin said...

hye.. fizah dtg sini dari segmen yang sama.. :) selamat berkenalan :)



http://hafizahnaminlovestory.blogspot.com/2011/11/aku-cantik-stalker.html