Saturday, August 6, 2011

Ucapan kreatif Aidilfitri bersama sinar raudah


nak join??? sila klik banner k...

saya telah di jemput untuk join kontest nih.. huhu.. seperti biasa saya hanya ingin memeriahkan saja kontest nih.. lagi ramai lagi bestkan??? so mai la join ramai2... kalau ada rezeki kita apa salahnyakan??? heheh.. sambil menyelam minum air... ok, memang banyak kontest and saya join berkisar pada bulan Ramadhan... jadi saya nak join kontest nih untuk pilihan ke dua.. iaitu UCAPAN KREATIF AIDILFITRI...
kalau yang satu lagi tu, JUADAH RAMADHAN, baru jer saya buat entri hari tu join segmen gak... heheh.. jadi pilih yang ni la k...:) saya ni x kreatif... jadi penyertaan saya nih sekadar memeriahkan lagi saja... huhu...


ok, jangan ketawa k.. tahu x cantik...
... ucapan saya seperti pantun di atas k...
sesungguhnya di bulan mulia nih jika kita sudah buat kebaikan, amalan dan menyucikan hati, janganlah bila dah masuk syawal, kita buang segala kebaikan dan amalan itu... sebab bukan bulan Ramadhan saja kita dituntut menjadi baik, sehingga hujung nyawa amalan itu sentiasa dikira... jadi ikhlaskanlah hati, sucikanlah sanubari, yang baik jadikan amalan, yang buruk sama2 kita jauhkan muliakan lah pekerti.. ok??? insyaAllah pesanan nih untuk saya juga anda semua...:)

saya nak tag::::

hahah.. 3 insan bertuah nih saya pilih... jadi jangan marah yer... :)

terima kasih tuan kontest sebab jemput yer..:)

4 comments:

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

wahhh..macam best tapi Yana taktaw lah nak buat ucapan Raya

Kak Amy said...

SAlam..

Terima kasih ye kerana sudi join contest SR , penyertaan memenuhi syarat yang SR ingiunkan , good luck ok..

menarik gambar tue kreatif..

Rean said...

nasib baik tak tag sye..sye fail buat ucapan raya hehe

siti zarizza said...

hahaha. esok lah nak join. malam ni tak sempat nak reka ayat. thanx tag MSB ^___^