Saturday, August 20, 2011

saya dah berkenalan dengan mereka - 5

anamizu kaito

jenis pendengar yang setia kot..pastu plak jenis selagi buleh nak tolong je sesapa pun..sampai kdg² kena pijak kepala pun ada T____T


Sherwina Andung Abdulaup - My name during my single status.Andung was my middle name taken from my mom family's name.Abdulaup is my dad family's name.Our name did'nt state by the name of the father but the family name of taken by our father.Kinds of Chinese nation,the family name first before the child's name.There is no implied meaning in my name,As far as I know lah..hehe.

Sherwina Abdulaup Musa - Name After marriage, my original family name will become the middle name, and adopted my husband's family name.But on the IC remained still my name as the original.
 ok.. mula2 aku kenal aku macam pelik la nama sis sherwina nih... pastu aku pon bertanya... ok... dia asal sabah.. dan mixed bangsa bajau+suluk+tagalog...dan seorang yang sangat merendah diri..:)
BeLog C!K NoRa 
NOORA DADILLA DAUD
Nora tu takde dalam nama Islam. Tapi, Nora tu nama bangsa Latin. Kalau dalam bahasa Latin maksudnya cahaya. Dadilla tu pulak petunjuk. So, gabungkan jadilah cahaya petunjuk... Heee....  dan saya memang sangat suka dengan nama ni. Alhamdulillah... =))
JOM2.. KITA SALING KENAL MENGENAL DENGAN MEREKA..:)

1 comment:

Kaki Wayang said...

Kad Raya dah siap..mingg depan Kaki Wayang post..

Siapa yang bertuah..tunggu yerrr..

http://informations-the.blogspot.com/2011/08/betol-betol-hangat-kad-raya-dah-siap.html