Friday, August 26, 2011

mood aku ngah ting tong

Assalammualaikum

aku tak tahu nape.. mood aku hari nih x bape ok... hurm.. so.. aku nak okkan mood aku nih nak ambil masa gak.. sebab dah dekat 10 kali ting tong... so aku harap ada saja lah yang datang baca entri2 yang dah aku wat auto publish post ni...

aku saja takut labah2 wat sarang... mood aku yang ting tong nih masih belum menghalang aku buat entry auto publish post... sebab aku tulis entri tu time mood aku x ting tong... hahahah..

kenapa ting tong??? sebab kadang2 ok, kadang2 x ok.. kemalasan tu dah jadi raja di blog nih di samping tak sabar nak masuk sem baru... hari2 aku pk bila nak start sem baru nih.. huhu.. 

5 SEPTEMBER belajar UPSI dah boleh daftar sem... waaaaaaaaaaaaa... aku nak balik UPSI 9 september memandangkan kawan aku kawen 10 september di ipoh... so g kenduri kahwin dia dulu... pastu g beli2 barang untuk umah sewa ngan room8 aku.. harap ma pa bagi duit raya..huhu...

aku berjanji aku akan buat yang terbaik sem depan.. aku takut.. cgpa aku sem lepas 3.9 mampukah aku bertahan??? bebannya.. makin tingkat sem..makin susah subject2nya... sem depan aku masuk sem5 tahun ke 3.. cepat2 la habis belajar kurang sabar sangat ni... 

p/s:: bakal student UPSI or student UPSi yang belum aku kenal, sila tinggalkan jejak kat entri nih bersama kos apa n tinggal kat kolej atau umah sewa mana k..:) leh berkenalan..:) 

4 comments:

ZWAN SABRI said...

CGPA 3.9? WoW! sumpah hebat gilaaa.. cayalah! btw, tula lepas raya ni dah nk kena balik U.. haish! HUHU


MySuaraBlog: Segmen Di Mana Anda Beraya Tahun Ini Bersama Phat Corner

Dylla Abas said...

blk UPSI ek..nnt klu sy blk slim river bleh la gathering :)

Unknown said...

Pakar tkde mengena ngan UPSI. Enjoy jer masa belajar ni. Dah keje kang tkde masa pulak. BTW salam ramadhan n selamat menyambut syawal.

klik untuk ke entri terbaru saya

Zahirah said...

wah, 3.9? congrates! insya Allah boleh maintain ni. alahai. usaha gigih tau~ :)