Sunday, July 3, 2011

Segmen - Bloglist Pucukandubi .

ame kata tulis sepatah dua kata...
hehhe.. no idea la...
ame suh tagged dua orang rakan dan pastikan orang tu tau...
ni lah kelemahan nyata saya...
nak tag sapa erk???
adoii.. help me!!! sapa yang saya nak tag ni...
urmmmmmmmmmm...
sape erk????
'
'
'
i have no idea la ame...
bleh tak kalo saya skip syarat yang ke 5 tu...
plizzzzzzzzzzz.....
:(
'
'
'
hurm... 
kawan2 jom la join segmen ame nih.. jangan la kata no idea k...
tau...
heheh... terima kasih ame...
nak join???? klik sini
ame jangan marah k... terima kasih sudi ajak join bloglist ame... saya masukkan ame dlm bloglist saya..
peace..

4 comments:

Budak Botak said...

He3, Budak Botak pon patut buat bloglist baru dah tapi x sempat...

Entry terbaru -> Dibogelkan Depan Orang Ramai - Apa Perasaan Korang Kalau Kena?... (",)

Nilam suhana said...

heheh.. kalo buat inform saya erk...

Amir Aidid said...

hey there . ame dah pun list kan kamu kat bloglist ame . thanks ya join !

ame sangat hargai nya ! :D

abglan said...

nk jgk!!