Thursday, July 14, 2011

nak berkenalan x???

ok... nih aku nak perkenalkan suspect case study aku kat korang... banyak kali oo shoot... sampai aku biar jer diorang menggunakan webcam aku sesuka hati sebab nak memberanikan diorang... hahahah.. diorang tergagap nak cakap... sampai la aku pon jemu nak tunggu... tapi kena sabar k.. 
kurang jelas sikit sebab.. audio aku memang tak bape best.. buka speaker bagi luas sikit..hahhaha.. kalau korang nak dengar la... yang adik tu 6 tahun.. abg 9 tahun... 

apa rasionalnya aku suh diorang cakap depan webcam??? aku nak ank2 buah aku nih tak gentar untuk memberi ucapan.. biar diorang ada style sikit... hahhaha.. kan???

anak2 memerlukan pendedahan untuk berani.. sebab.. dengan segala cubaan tu lah diorang belajar... biar diorang kreatif... ok???

2 comments:

Nasz said...

saya pun depan webcam dah menggeletar malu..haha..

MOHD NASER.com

Nilam suhana said...

kan??? saya pon sama.. saja bagi budak2 nih try... hahahha