Monday, July 11, 2011

LIMITED EDITION CONTEST 1.0 : SENYUMAN ANDA PALING SEKSI?

jom join k... klik je banner di atas...

serius senyuman saya x seksi pon... join sebab telah dijemput oleh tuan punya contest... hehhe...
sokongan padu k... lagipon bleh dapt kawan2 gak... hahahha
ok.. gambar sat g saya letak.. 

nak citer sikit tentang hala tuju blog nih...
blog nih bercerita tentang kisah-kisah hati dan luahan2 rasa dari hati ini.. bukan blog gosip, politik atau isu terkini..hahhaha... sekadar bingkisan hati seorang puteri... :)

 Korang jugak bley share pendapat atau penambahbaikan yang perlu saya pertingkatkan lagi mengenai mutu blog DuniaDalamJaket ni ok...
ok.. ni masalah besar k... saya lemah dalam bab nih.. cuma saya rasa maybe... dalm main page setkan 4/3 entri saja... pastu popular post plak cukup sekadar letak tajuk n gambar je... huhu... saya pon x bape arif.. sekadar pendapat berani2 kucing jer...hehheeh

tag??? hurm...
KAWAN-KAWAN SEKALIAN YANG SUKA BERPOSING DEPAN KAMERA...
SILA MASUK CONTEST NIH SEBAB:::
JOM JOIN SEKARANG! kerana....Disebabkan ini adalah LIMITED EDITION CONTEST..Hadiah yang menanti korang SANGAT istimewa khas dari Bandar Ho Chi Minh, Vietnam... Tungguu... (đảm bảo thành công- Good Luck )
LAGI 1 KOMFEM KORANG BANYAK GAMBAR SENYUMAN KAN???
~OK... SEKSI= MENAWAN, CANTIK,MANIS AND TERGODA~

it's me...

saya??? yang rendah sikit tu...
bukan rendah yer.. saya tunduk sikit...
nih belum pakai pemerah bibir.... lips glow/lipstick k...

tudung purple n baju purple terang tu saya= yang comel n chubby tu...
hahahha...
GAMBAR-GAMBAR DIATAS SEMUA TERSENYUM.. TAPI X SEKSI K..HAHHAHA
hhehe...peace...smile k..:)