Tuesday, July 5, 2011

jom baca novel grafik..jiwang selamba rock!!!

ok..cuti2 ni ada satu faveret aku..membaca beberapa buah novel grafik yang aku beli.. aku memang  suka baca buku2 ni sebab.. best..jiwang.. ayat selamba rock..n ada gambar2... ayat selamba rock??? kata jiwang?? apa ni.. ha.. bila nak jiwang dia jiwang la contohnya
" di malam yang hitam pekat dan melekat nih..gua tiba2 terbayangkan cik keta rosak siang tadi... huh.. siapakah gerangan gadis itu... tiba2 gua rasa sendu la plak..."
lebih kurang la macam tukan??? korang tau citer apa???buku apa...ha layan gambar bawah nih...hehhe






hehhe..memang best la novel grafik ni.. ada beberapa yang aku belum beli lagi... huhu...
sem depan semua akan terbeli...:)

3 comments:

KinosKoko said...

best woo layan citer2 ni..

bunga said...

bayaknyer..

::miss vanylla:: said...

lama dah xlayan buku2 mcm nie...huhuhu
tengok bku nie teringat pulak zaman dulu kala...hihi