Saturday, July 23, 2011

hari sabtu yang bahagia

hai kawan2 selamat pagi...

sekejap jerkan dah masuk sabtu balik... rasa macam semalam jer baru ada perhimpunan *****h... huhuhu, saya takut tulis lebih2... hahhah... 
korang ada nak g jalan mana2 tak hari nih??? 
sapa nak g dating??? sila angkat kaki... hahha saya x nampak... seronoknya korang leh jalan2 ngan abe sayang... huhu...
sapa yang nak g lepak2 ngan kawan??? sila tutup mulut... saya tetap tak nampak...sonoknya korang kawan2 korang dekat ngan korang... huhuhu
sapa yang nak g sekolah... jangan jawab... saya x dengar la.... huhu.. sonoknya korang masih bersekolah....
sapa yang nak g keja??? sila tdo... hahah.. jangan la tdo lagi, layan lah saya dulu... adoi... sonoknya korang leh g keja dapat duit banyak... huhuhu
sapa yang nak dok umah??? angkat tangan!!! ya2 saya nampak ada sorg angkat tgn...sapa??? saya la... sok dok umah goyang tangan ja.... sayakan princess.. hahahha...
adoi, ayah ajak p memancing kat port  klang... huish!!! malas che mancing... tengok k la... kalau g shopping ok gakkan??? k lah apa pon korang nak wat sok saya nak pesan 5 perkara jer...:)
  1. kalau keluar berhati-hati k... jaga diri anda.. sayangilah keluarga anda...
  2. kalau dating jaga lah batasan anda... sebab kalau betul dia sayang, dia akan terus menerus hormat hak peribadi anda...
  3. kalau anda pergi sekolah, belajr rajin2 k... walau pon orang lain cuti anda sekolah, tu untuk kebaikkan anda... sebab, nanti da masuk ipt, rehatlah puas2 sampai mabuk macam saya...
  4. kalau anda kerja, kerjalah dengan amanah... ok..:)
  5. dan kalau anda dok rumah.. bersantai la dengan keluarga... kasih sayang itu harus terus menerus dibina dan diikat rapi... ok???
sambil2 tu berblogreading la dengan aman dan bahagia... love everyone of you friends... sebab korang dah buat hidup aku bermakna...:) senyum lah selalu k...

saya sayang korang sangat-sangat..:)

3 comments:

ZWAN SABRI said...

Zwan pown prince jugak sbb 4 bulan cuti kat umah ni. zwan goyang kaki jer.. HAHA

MySuaraBlog: Dulu Lelaki Tapi Kini Wanita?

Hans said...

sokong kelima2 pesanan tu
:-)

erika nuris said...

hehehe...arini su p lawatan ke kilang coklat...ngan dak2 pkkk upsi