Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA

Santai Bersama BEN ASHAARI
jom join ramai2 k... klik banner..

gambar dari encik google...

KETERANGAN::: 
saya umpamakan diri saya sebutir permata yang berwarna biru sebab::
  1. permata tu sangat bernilai... 
  2. permata tu bila di gilap dan di jaga selalu akan terus mengeluarkan sinar dan kilauan... tapi bila terbiar, permata juga akan tertanam seperti batu biasa...
  3. permata boleh dibentuk menjadi sangat cantik... dan ramai yang suka dengan kecantikan permata.....
  4. sebenarnya permata nih lebih cantik bila dihiasi berlian... dan perak... juga mas putih... jadi permata tak indah jika sendirian...
  5. sebab permata itulah lambang diri saya---> BATU NILAM BIRU (SAPPHIRE)
faham x kiasan 1-5??? kalau faham bagus lah... kalau korang rasa macam blur2 lagi.. apa kaitan permata ngan blogger nih??? ni aku elobrate lagi... he3:::

aku nak sangat jadi blogger yang ada harga... walau sekadar picisan... biarlah apa yang aku sampaikan tuh beharga... aku juga insan biasa... jadi sebagai blogger.. aku tak lari dari sifat2 dan kelemahan seorang manusia.... so mungkin adakala apa yang aku sampaikan tu sangat berguna, tapi mungkin kadang2 macam habuk jer... tapi aku still cuba gak berikan sesuatu kepada mereka yang sudi baca..ok??? kalau boleh, aku nak satu hari nanti  ramai orang bleh terima blog aku nih... terima secara ikhlas nya penulisan aku... insyaAllah aku akan bentukkan perlahan2.. aku masih belajar.. :) seterusnya... aku nak semua kawan2 blogger.. dan x blogger tahu... aku perlukan korang untuk lebih bersemangat dalam berblog nih... kalau aku tanpa korang, kawan dan pembaca, umpama penulisan aku tiada nilainya... dan akhir sekali... aku blogger yang menyentuh kisah hati dan hidup aku sendiri... aku menulis dari pandangan mata dan hati aku.. dari pemikiran aku... 

ok2.. dah panjang.. so sekarang korang dah x blur... selamat membaca k.. semoga korang beri sokongan pada aku.. sama2 kita sokong satu sama lain... love u all :) 

1 comment:

saiazuan said...

asah diamond tu supaya lbh brnilai :)

AKU UMPAMA SEBATANG PENSEL, ORIGAMI ROS DAN SEHELAI KERTAS!
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html