Tuesday, July 19, 2011

entri panjang-->kisah blogger yang bajet

hurm... malu la nak tulis gini sebenarnya... tapi betul la.. aku menaip memang tak ingat dunia.. sebab??? perlu ke? sudah pastilah sebab aku punya rasa untuk di luahkan... punya hati untuk bicara dan mata untuk melihat... jadi walau ramai orang x suka baca entri yang panjang... aku peduli apa??? ada aku kesah?... x kan lah kerana orang x nak baca aku nak dok diam2 buat entri 3 baris perkataan??? huhuhu.. bek tak payah buat entri...
(ini sekadar contoh ayat orang yang bajet bagus)
sepatutnya::: hurm... malu la nak tulis gini sebenarnya... tapi betul la.. aku menaip memang tak ingat dunia.. sebab??? perlu ke? sudah pastilah sebab aku punya rasa untuk di luahkan... punya hati untuk bicara dan mata untuk melihat... tapi kalau aku tak mampu buat orang tertarik nak baca apakan dayakan??? aku tak punya kuasa apa2... cuma aku hanya mampu belajar dan berubah dari semasa ke semasa... maafkan aku jika aku memenatkan korang masuk ke blog aku, tapi korang x dapat apa2 manfaat....

aku cukup menyampah and tak bleh terima masuk blog orang yang ada lagu.... hih... kadang2 rimas seh... bukan apa... aku sedap2 layan lagu kat lappy aku.. tiba masuk blog diorang ada lagu plak..ini memang nak merangsang aku pangkah blog korang tuh!!! sorry la.. tapi ini hakikat k...
(ini sekadar contoh ayat orang yang bajet otai)
sepatutnya:: aku tak kisah kalau korang nak letak muzik kat blog korang.. tapi apa kata korang guna yang bleh pause atau stop.. jadi senang proses pembacaan aku kat entri2 korang... bukan apa, kadang2 ada sesetengah lagu aku x suka... jadi bukankah lagi bagus ada butang stop... hehhe.. tapi kalau lagu best, aku janji aku g blog korang ribu riban kali.. ala player music kat lappy aku dah hari2 aku layan... bleh jer tekan stop.. hheheheh.. cuma pandangan.

lappy korang tak de jam and calender erk??? dah la widget banyak.. loading lambat... memang lah menggalakkan aku tidak pergi ke blog korang dah lepas nih... lama kot nak tunggu blog korang loading... berjanggut aku tunggu tau.. hish!!!
(ini sekadar contoh ayat orang yang bajet femes)
sepatutnya::: aku nak bagi pendapat pada blogger2 yang baru yang memang nak cantikkan page korang... apa kata korang buang sesetengah widget yang membuatkan blog korang berat untuk loading... aku memang tertarik sangat nak baca entri korang.. tapi, bila lambat loading tuh yang membantutkan aku tuh... huhuhu.. sorry erk untuk sesapa yang terasa.. tapi ini sekadar cadangan... x nak ikut x per... nanti line ternet aku laju aku terjah blog korang k...

p/s::: situasi kat atas tak ada kena mengena ngan sapa2... ada banyak cara teguran and cara nak luahkan perasaan... jangan la buat entri teguran tu sampai orang terfikir ko hebat sangat ke??? huhu.. tapi adalah bebebrapa blogger yang bila aku baca entri keluhan mereka, aku bisa tersenyum... mereka membuat teguran yang sangat berhemah... aku respect mereka...
 

10 comments:

Princess Feyqa said...

yeah setuju dgn ur entri hehee

Nasz said...

terasa macam bajet gak plak..haha..

MOHD NASER.com

Nilam suhana said...

feyqa::thanks...

abg nasz:::: huhu x la abg nasz x bajet pon.. hehhe... teguran abg nasz sgt berhemah...

Damn Nations said...

Wah.. luahan perasaan... bagus jugak la.. sekurang2nya ada jugak info dlm entri ni (^_^)

Nilam suhana said...

shuk::: kan??? ada juga info kan??? huhuhu

kiz said...

nice..sebagai tauladan dan sempadan.

ZIPPO MILLER said...

betul gak..tegur dengan cara baik lebih best...tul tak?

FADZ said...

rasanyer blog den tak berat kot..=D..bg cikin tak kisah pun n3 tu panjang ke tak asalkan bahasa yg mudah difahami dan ada info

Nilam suhana said...

kiz::: thanks

zippo::: ya betul

cikin::: :)

Mr.Superman said...

blog kdg2 x melambangkn kematangan seseorg juga x menunjukkn identiti pemilik.

xpyh la dok pki widget bkn2..bkn apa,blog berat nti org mls nk tggu.bru kua header org da pgkah.

ada lagu xpe..tp biar la yg mendayu2 :P **pdhal nk backup blog sdri**


wawaaa ;)) hehe