Thursday, July 21, 2011

bila aku teringin nak berfesyen 1

hai kawan2... semoga masih terus tersenyum untuk hari yang indah....

saya sebenarnya tak tau la kenapa tba2 teringin nak berfikir tentang fesyen... ya la perempuan kan selalu berkait ngan dunia kecantikan... salah ke berfesyen??? aku x mau keluarkan apa2 kenyataan yang menampakkan aku bodoh tentang hukum hakam agama... yang pasti islam suka perkara2 yang cantik.. agama islam juga cantik dan indah... jadi nih aku nak tunjuk baju-baju fesyen yang aku teringin nak pakai... tapi aku x mampu... mungkin x der saiz, mahal atau x sesuai ngan perwatakan aku... selagi x mendedah aurat and tak melampau... x salahkan???


*aku maksudkan fesyen baju... tapi cara bertudung belum tentu aku suka... :)

huhu.. mengarutkan??? tapi cantikkan baju2 kat atas nih... aku paling suka baju purple yang muda tu... hehheeh... tapi macam x der jer saiz aku... lagipon x sesuailah aku pakai baju2 tukan??? huhu...

thanks sudi layan angan2 mat jenin aku nih..:)

7 comments:

FizaFizz said...

wahai kakak yang comel lagi ayu..sesuai je la kak kalau akk nak berfesyen! ada je baju2 yang cntik1 yang murah tutup aurat n ada saiz akk..cuma kena pandai cari la..hee..niat akk tu baik sekali utk berfesyen xde salah pun asalkan tutup aurat ye dakk? hee ;)
pendpt sy je ni..heee~

ZWAN SABRI said...

Yeah! Mmg cantik style2 fesyen baju2 ni.. ;)


MySuaraBlog: Nak Peluk Kamu!

ZIPPO MILLER said...

Boleh la..kawan Zippo dulu berat die 80...dalam mase 7bulan berat jadi 60... kalo die rajin lagi mesti 3 bulan dah kurus

PeRmAtA bIrU said...

fiza::: thanks dik..:)

zwan:: kan??? cantikkan???

zippo::: yer ke??? nak diet, tp susah la zippo.. huhu.. diri sendiri yg mls...:)

FizaFizz said...

hehe..wc akk..no hal la ;)

erika nuris said...

akak..kita suka jubah purple tu..comey la..:)
akak tak salah kalau kita ingin mencuba kan.,,.

Abang Stalker said...

fesyen yg cantik dan indah bg abg adalah apabila seseorg wanita itu memperagakn busana muslimah yg menutup aurat dan cuba menjadi ikon kpd muslimah yg lain.berfesyen tnp mendedahkn aurat dan mengikut batas2 islam. :)