Tuesday, July 19, 2011

BEN ASHAARI AJAK PILIH BLOG

Santai Bersama BEN ASHAARI
sebelum jam 2 k...
  • Sila ceritakan latar belakang blog anda seperti bila mula buka , kenapa anda buat blog , sapa idola bloggger anda , minat dan sebagainya la..
  1. mula dibuka 3 november 2010
  2. blog nih di bina/ eh silap... di cipta sebab nak buat tempah meluah perasaan pada asalnya... pastu nak kongsi sikit2 ilmu yang ada... tapi lama2 bila dah pandai blogwalking... blog nih pon terbinalah untuk mencari kawan... tapi pokok pangkalnya... minat bab2 penulisan nih..huhuhu....
  3. idola??? hurm... x der idola pon sebenarnya... as long as ramai senior2 blogger tolong, mereka la idola saya... tapi kalau nak suh namakan... saya sebut... abg ben la... dah memang jelas kelihatan abg ben dah agak berjaya dalam dunia blogkan???
  4. minat??? ha minat blog nih ke??? huhuhu.. ke minat saya??? ok.. saya minat sangat untuk sharing idea... saya suka entri2 yang suka hurai sesuatu dari view mereka.. than saya komen... saya juga minat kalau orang datang n share idea ngan saya... kalau secara peersonal... saya sebenarnya sangat suka kata2 puitis dan puisi... cuma bila otak x free.. saya lebih suka bacaan santai dan lawak....
  5. dan yang lain2... kalau nak tanya di persilakan k...
  • Cuba bagitau kenapa blog anda patut dipilih sebagai blog yang patut di singgah setiap hari ?
  1. saya perlukan anda sebagai kawan
  2. saya dah sediakan entri2 yang berkisar kehidupan...
  3. sebab anda rasa selesa untuk selalu datang
  4. saya update entri hari2 walau jiwa saya sedang kosong
  5. sebab saya suka sangat2 bila anda datang...
tu jerla... hahhah.. saya x paksa korang datang.. tapi kalau dari hati korang suka.. sila yer... huhuhu...

7 comments:

Unknown said...

salam kunjungan...dh join sama segmen abg tu. maafla sy x dpt join segmen UPSI sbb sy tak pernah bljr dkt U mana-mana pun...hu3

Unknown said...

salam kunjungan.....dah otai dah ni rupanya,
follow² awak.....follow² jika sudi

Nilam suhana said...

hehheh.. thanks sudi follow... huhuhu.. sapa otai??? lum lagi kot...

Niena Muhammad said...

:) singgah sni

rajin join ye !

kotak bulat said...

hehhehe..join segmen. ek.. lme da ye blog ni

Unknown said...

masuk blog ni da macam duk dalam istana :)
daripada segmen Ben Ashaari jugak :)
Singgah sini dan follow..
nice blog :)
kalau free jemput singgah ke blog saya, boleh bg nasihat or comment.

http://fahmiefiras.blogspot.com/

Nilam suhana said...

niena::: hahhahha... suka sgt2 join segmen.. tp bila ada mood la...

kb::: blog nih dah lama... tapi sebelum nih just terbiar tak wat promosi..hahhaah

fahmie::: huhuhu thanks...

zul::: jap g nak skodeng balik...