Saturday, June 18, 2011

Segmen mudah - Blog Pilihan Nizam Ijam


nih ditagged oleh che lan.. thanks chelan.... jom p blog che lan... 
heheh dia slalu tagged puteri istana ni... hahhaha.. ok ada yang puteri masuk.. ada yang x...
kenapa?
sebab kadang2 x de masa.. kadang2 x de idea nak tulis apa...
hahahah... ok... yang nih sebab mudah n senangkan...

syarat2 gila2 senang..
  1. Buat Entry tajuknya: Segmen mudah - Blog Pilihan Nizam Ijam
  2. Follow dan Like fan page SINI
  3. Isi banner kat atas. dan link kan ke sini
  4. kalau ade bloglist, letak lah blog ni kat dalam bloglist.
  5. Tag kawan
  6. Letak URL kat comment bila da siap (sini)
tapi nak tagged sapa yer??? 
tak tau la...
jap nak cari k...
mmmm... 

ok lah::: sebab x bgtau bape orang, saya bg kat sorg kawan saya yang baru create blog..
may be tuan punya segmen leh bantu dia cari kawan2 kalo dia join kan???
ok saya tagged::: my best frenz...
heheh... moga dia sempat join..
hehe..thanks..

5 comments:

Nizam Ijam said...

thanks sebab join j :)

Nilam suhana said...

thanks wat segmen... nanti saya letak kat bloglist k...

Anonymous said...

huhuhu...nice entri ^_^

silalah join segmen dri saya ^_^

http://anisaida97-hidupkuduniaku.blogspot.com/2011/06/segmen-domo-mega-kehidupan-duniaku.html

Nilam suhana said...

domo mega::: akan join sebelum 1 julai... hehhe.. nak cari idea jap.. hehhe..thanks invite..

Nizam Ijam said...

tahniah!!1 blog anda untuk hari ini :)

http://www.nizamijam.co.cc/2011/06/blog-pilihan-nizam-ijam-hari-ini-2.html