Saturday, June 18, 2011

"jom beli buah durian ... murah!"

assalam semua... aduh hari nih makan tengahari dengan maggi sahaja... heheeh.. mals la nak turun beli maknan... lagipon jap g dah nak balik kampung..heheh.. eh!! bukan ke dah balik haritu??? yer dah balik.. lepas tu datang balik sini seminggu.. rindu kot ngan UPSI... adoi.. xlah... saja datang tanjung malim nih.. rindu ngn umah sewa kesayangan... heheh.. bleh????

ok2.. sebenarnya kawan2 kat fb macam pelik la bila saya ada kat tanjung malim time orang semua dikampung... masing2 tanya:::
"eh, wat pe kat tm??? amik short sem ke???"
"ada apa kat tanjung malim? rindu ke?"
" balik tm buat apa?"

hahaha... sebenarnya saya balik tm sebab nak amik baju raya... saya tempah kat sini.. kat sini lebih murah dari kampung saya... lagipon mak cik kat sini macam baik dan saya selesa hantar kat dia.. sedangkan baru hantarkan??? tapi dah ada 3 pasang baju yang da siap saya dah ambil.. yang nak amik ni adalah yang berbaki... hehehh...
teruk x? puasa belum.. baju raya dah buat... tapi sebenarnya nih semua save bajet... saya wat la awal2.. time ada duit nih.. nanti nak raya org pon dah x nak jahit..kan???? 
jadi itulah sebabnya saya berada ditanjung malim selama seminggu... bukan sengaja nak datang... saya datang ada kerja dan biarlah rehat2 dulu..n baru balik.. kat sini guna streamyx... so rugilah kalo saya x ambil kesempatan untuk on9 hari2...kan? hahhaa...puas kot saya.. hehheh...

so saya dah nak balik PULAU PINANG...opppsssssss... lupa tanya.. ada tak kawan2 yang minat durian.. hantu durian??? kalau ada... jemput la ke BALIK PULAU... sekarang musim durian... ok.. dah banyak dah jatuh n durian tengah murah... jom p pesta durian di balik pulau... jemput yer semua...
nyam3...

5 comments:

Fadhli Zainol said...

wah,murah?
kat kedah mahal :(

NuSaNa NoSa 91 said...

buah durian.. wahhhhh~ dah lama xmkn.. T_T

bunga said...

wah..jomm..haha.suka durian..

PeRmAtA bIrU said...

fadhli zainol::: yer ke??? dtg la penang rm1 je sebiji..hehhehe

nusana nasa 91 n bunga:::: datang sini makan durian..

SI GADIS AYU ADRIANA said...

nilam!!! hee..
ayu nie..folo la ayu..wah ada belog jgak..x ckp..hee..
suka2..hee