Saturday, June 18, 2011

~ target sebentuk nak beli!! ~ (dreaming)



wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... bersinar mata saya tengok semua cincin nih... hahahah... kenapa??? sebab inilah bentuk2 yang menjadi angan2 saya... saya nak cincin permata biru... kenapa??? sebab saya tahu inilah cincin resmi nama saya... hari tu dah ajak mak pergi tgk cincin... tapi saya rasa sebagai student saya belum sesuai beli cincin permata.. jadi mak belikan saya cincin belah rotan saja... heheheh... nanti bila da ada rezeki.. saya nak beli satu untuk aset masa depan... orang kata dia murah dijual mahal membeli... x pe.. itu gaji pertama saya untuk beli keperluan saya... study hard n smart nilam!!! you will get it!!! amin...

sekarang pakai macamni pon x pe... sebab belum kerja...
hheheh.... untuk keselamatan...
kalo org nak ngorat bgtau sila berjumpa ibu bapa saya...
saya milik mereka...
kan???peace!

5 comments:

Hans said...

wah
mahal x cincin biru ni?

Maharaja Lawak Minggu 12

shopping2u said...

hehe,sy suka pakai cincin silver je..
takut nk pkai yg mahal2

shopping2u said...

follow awk disni

PeRmAtA bIrU said...

hans... kalo silver murah je... tapi mas putih mahal la.. kalo batu plak tgk kualiti dia.. ada murah ada mahal.... heheheh...

PeRmAtA bIrU said...

shopping2u.... thanks folo... kan sekarang kalo mahal2 risiko tinggi..kan??