Friday, June 17, 2011

saya lupa soal hati..hurm

hurm... semalam saya malas nak buat entri.. tapi selamt dah ada entri yang telah di jadualkan di dalam post.. so masuk je kul 12 dia automatik lakan??? yang aku post pon video kumpulan sting aja.. kenapa aku malas nak buat entri sedangkan aku ada aja nak tulis... sebenarnya aku ni sangat pemalu untuk membuka sakit atau rasa dihati.. tambah aku da ada ramai follower..ramaikan seratus lebih..kalo sikit sorang aja... jadi yang nak kongsi pon biarlah bermanfaatkan??? tapi itu lah masalah aku.. aku tersepit di dalam rasa hipokrit... kenapa aku kata hipokrit??? 

aku nih bukan la baiik sangat pon... aku juga bukanlah warak pon... cuma aku ingin mereka yang baca blog aku mendapat sesuatu yang berfaedah... bukan apa... jika hanya ada kisah2 hati aku sahaja ia seumpama cerita kosong perbualan dikedai kopikan??? biarlah kita berkongsi ilmu... tapi disebabkan cuti dan aku x buat apa2 aktiviti..maka aku cuma mahu berkongsi rasa hati... tapi itupon aku tak mampu tulis.. 

kalau sekarang nih waktu kuliah... memang la banyak perkongsian aku.. terutama tentang aktiviti2 harian aku..perasaan2 aku dan kawan2 aku..kami snap2 gambar dan edit.. tapi bila cuti semua berkurang la...huhu..
so aku harap aku jadi rajin lah lepas nih untuk update aku punya blog... dan biarlah orang yang selalu bertandang blog aku nih kenal aku.. kadang2 teruja bila ada org letak jejak kat chatbox.. lagi teruja kalo komen... :)

dan kalo ada org yang komen.. percayalah saya akan selalu ke blog dia dan baca semua entri yang dia tulis dengan godek2 kat widget withlink atau archeive... huhuhu.. tapi kadang2 saya lebih suka menjadi silent reader... hurm.. 
UNTUK SEMUA YANG MEMBACA... BUNGA MAWAR NI KHAS UNTUK KALIAN..
HEHHEH... TAPI GAMBAR JE.. IMIGINASI LA SAYA BG BUNGA BETULKAN???
MACAM NORA ELENA DAPAT...
MALAM KU SUNYI TANPA CITER NORA ELENA..

2 comments:

NuSaNa NoSa 91 said...

puteri.. bleh je nk tulis sal rasa hati.. cuma kena pandai garap la.. baru org tertarik nk baca.. cam blogger2 yg femes tu, diorg punya blog byk cite sal diorg je.. jrg yg berinformasi.. kn2?? ^_^

Nilam suhana said...

kan??? memang la saya tengok blog otai semua banyak perihal diri mereka... tapi saya ni pemalu.. kalo citer tentang diri sendiri rasa macam segan sgt2..hahahah.... tambah2 dah ramai kawan.. dulu2 berani la... adoi..