Friday, June 17, 2011

Jom Terjah Blog Bersama Sharifdez


“Entri ringkas untuk hari ini. Sharifdez ajak terjah blog mereka.  Apa lagi, jom terjah.  Klik di sini. (klik sini)

ok.. nak kata ringkas x la ringkas sangat... sebab ayat tu copy n paste saja...heheh
ok x?? ace kan??? hahhah... sebab tuan blog kata.. kalo mals nak tulis apa2 copy sahaja...
ok nih nak bgtau nih...

kenapa saya ajak juga kawan2 ikut terjah???
ini sebenarnya tanda penghargaan kepada tuan blog Sharifdez... sebab dia ada letakkan link blog saya di entri terjah menerjah dia.. hahah saya ditempat ke 7...

"Ok, di bawah ini disenaraikan 20 blog tersebut.  Terima kasih sudi follow blog sharifdez yang tak seberapa ni.  Ini sahaja yang sharifdez mampu lakukan untuk membantu memperkenalkan blog anda pada yang sudi nak follow."

ok.. yang kat atas tu ucapan tuan punya blog... jadi saya juga mengucapkan terima kasih kerana sudi promote blog saya..hahah.. saya folo ikhlas.. sebab blog beliau ada juga berkongsi info2 yang menarik... jadi saya folo lah...
so terima kasih yer... sebab anda sudi mempromote blog peribadi yang tak seberapa ni...
jom2 ikut sharifdez terjah menerjah.. tapi jangan jadi macam abg nas melodi sudah... hahah sangat2 dilarang..
tak baik membuka keburukan orang lain... upsss. terlebih sudah.
sekali lagi thanks tuan mempromot...jom klik sini untuk terjah menerjah...

4 comments:

kotak bulat said...

bantu membantu ek.. :)

Nilam suhana said...

ya... hahah..kita kena saling tolong menolong..kan3..

Sharifdez said...

Terima kasih Support blog sharifdez. Blog anda telah tersenarai...

Jahirah said...

sampai ke sini dr blog sharifdez..:)