Tuesday, June 14, 2011

nama dan sifat saya


heheh.. saya sengaja nak kongsi benda nih kat sini.. ala yang nih dah basi dah kat facebook... tapi saja lakan... jom kita tengok kebetulan2 tafsiran ni.. ni bukan benda yang kita boleh percaya k.. kebetulan sahaja...

hurm... saya akui ada beberapa memang kena dengan sifat saya... ok..saya list huruf...hukhuk....saja jer... suka2 nih...

I
L
A
U

hehhhe... inilah saja 4 kebetulan daripada tafsiran ini.. yang lain tu saya x pasti la ada ke tak.. tak kot...hehheh

3 comments:

Haffiz MohdNoor said...

Actually tafsira mmg tak semua betul, tapi atleast ade yg sama..
benda ni bagus untuk motivasi dir sebenarnya :D

bunga said...

cam bunga jer..ehhe..tapi buang U..sbb bunga lebih suka guna bahasa kiasan..haha

PeRmAtA bIrU said...

hafiz::: hurm.. ini semua kebetulan...

bunga.. hikhik... saya suka berterus terang.. x pandai nak berkiasan...