Saturday, April 23, 2011

masquerade party( ko teater & drama dinner)



ok... x nak cerita panjang... yang nak cerita post kali nih adalah malam perpisahan ko teater & drama... temanya... ha ce teka... x perlu teka kot tajuknyer dah bebeso tulih MASQUERADE PARTY... seronok yer.. tapi aku x dress lawa2 pon.. maklum la keyakinan diri yang rendah nak dress havoc2... hahaha....

ramai kot yang cun melecun pada hari kejadian... tapi aku dah tau dorg mesti dress habis la... aku da baca kat fb.. so dengan rendah dirinya aku pakai ja baju kuliah...hahahah... apa nak heran.. memang dress aku kat sini baju lebih kurang maxi... aku bgtau tu bukan jubah...tu maxi..atau lebih kurang dress labuh lakan???? huhuhu... eh..bukan nak citer tentang koleksi baju aku.. tu post nanti2... sekarang tentang party...

ok.. aku bgtau, party ni telah diuruskan oleh org yang patut dirai... ha..instruktor.. masa mula2 meeting... angin gak aku... nape budak2 ko x buat persiapan??? exam??? aku pon exam... kami semua exam... huish!!! teruk la... tapi dah lama tu aku pk2 balik...mungkin diorg punya exam susah kot... ataupon diorg budak baru belajar... so aku pon dengan rela dan ikhlas... uruskan la juga party nih.. bersama instruktor..nakiss..hafiz n lain2 yang masih turun padang... thanks yer...
oiii gila risau org x dtg jamuan...maklum la tak der sapa respon nak tolong wat persiapan... lepas tu yg respon bgtau nak exam..thanks coz respon... tapi lepas tu yakin balik yg diorg akan dtg sebab diorg sebuk2 cita pasal baju n apa nak pakai.. amboiii.. vvip yer...hahaahah... gurau aja....

peduli apa aku... aku teringin gak nak tgk malam kejadian sempurna...amboiii nakiss.. kitorg dok bincang pasal perjalanan majlis.. dah siap pelamin dibina..hahahah.. trima kasih sgt2... memang cantik walau buat selamba2 gitu aja... aku n kak mar... potong kertas untuk dijadikan num bertuah... yang lain2 tolong si nakiss susun kerusi n meja.. wat soklan untuk org yang nak kena denda... wah seronoknya... ni aku cerita 3 jam sebelum majlis bermula yer... 
jap nak recall balik 24jam sebelum...

ok... kami pergi beli hadiah... pergi pekan, konvoi ngn cik ZUL... hahaha malu beb gua parking x lepas...adoi.. dah la pasar malam.. macamna nak lepas.. depan belakang VIOS... takot nyaaaa..... ok.. lepas tu nakiss tolong parkingkan... walaupon kuar petak parking x kisah la.... ok dah sampai tengah pasar malam tu... kami berpisah.. abg igie, n nakiss ikut cik zul... g mana aku x tau... aku, kak mar n hafiz cari hadiah... weh gila..nak beli hadiah untuk instruktor x da bajet kot... aku dah bisik2 ngn hafiz.. apapon kena ada gak hadiah untuk mereka... hurm... kami pon carila hadiah kat kedai RM2 n kedai LOVELY CHOICE tanjung malim.... tahniah la sapa yang dapat hadiah2 tersebut.... hadiah untuk cik zul kak mar beli kat kedai bahtera...

esoknya... aku tunggu duit dari hafiz... tapi x dapt yer... malam tu baru dapat... setelah beberapa masalah telah aku skip dari cerita... ha... duit nih aku nak beli hadiah buat mereka yang wajib diberi hadiah... masa ni aku cadangkan hadiah student paling rajin buat kerja.. sorang aja... so kak mar setuju... aku pon pergi la beli hadiah kat pekan esok pagi... aku beli 3 hadiah yang siap berbalut... ha... hadiah ni aku beli untuk anugerah tertentu yer... hahahah.....

ok... aku sambung citer 3 jam sebelum majlis... apa jadi??? ha.. lepas siap berkemas..kami g tempah kek.. pastu kami g cari barang2 tertentu yang belum di beli... kul 7.30pm kami balik untuk siap..masing2 janji kul 8 jumpa... aku pon balik la siap apa yg patot..baju yang paling senang dicapai dalam almari  aku amik n cari tudung n terus make up la sikit bagi x pucat.. last2 hilang gak make up... hahah....lip ice jer kot... x per.. aku bukan minah yg suka dok depan cermin lama2... as simple as i can... hahah.. bak kawan aku kata.. mandi aku sejam.. siap aku tak sampai seminit... hahaha.. mesti yer.. kita perempuan kebersihan number 1... hahah.. melalut plak... ok.. aku siap sedia turn keta.. aku tunggu azirol..kitorng gerak sekali..nakiss n hafiz g amik kak mar kat umah dia... pastu kami jumpa kat studio FASOLA milik kak mar n suami... tunggu kak mar sampai ada la dekat setengah jam..memang cair la makeup aku dengan keta yg x beraircond..jimat k..minyak mahal... hahahah...

kul 9.00 kami gerak sampai dekat tempat majlis iaitu cafe fakulti muzik... ha!!! ramai gak dah sampai...mungkin setengah dari setengah pelajar ko teater dan drama kot..hahahah.....sikitnya.. lantak la..majlis tetap berjalan... urus apa yang patot... cik zul, cik charl n cik rozie pon datang... ok... dijemput n sila duduk....hahahah... topeng telah disediakan... excited la aku... sebab peluang yer handle majlis gitu... seronok.. mendekatkan jalinan ukhwah antara kami....1 sem x cukup sebenarnya... tapi bila selalu buat kerja sekali rasa jalinan tu mmg kuat... i likeeee!!!
jadi mc!!! x rancang k... blur plak tu... aku pon p la cakap bukan2 depan tu... payah la xdak skrip...ngn si aladdin atau si bomoh yang malam tu jadi mask rider... hahahah... bagus la idea kepala hotak dia... tak terpk pon aku...kalo x aku dah beli topeng sailormoon kegemaran aku...hahahah... ok.. citer yer majlis tu mmg best gila... seronok..ramai yg sukarela nak jadi penyanyi karoke ok??? hahah tak jadi nak jadikan beracun... so cabutan bertuah buat la cara lain... last2 kak mar panggil nama aja... hahahh.. memang bertuah la sapa yang kak mar panggil... seterusnya game... ha game berjalan dengan lancar yer.. 5 org yang bertuah men game tu dapat la hadiah... ok... hadiah dia best la gak..huhuhu.. ada yg aku pilih yer... 
seterusnya pemilihan dress terbaik... lelaki n perempuan... sapa yer dapat??? nanti korg tengok gambar... ada anugerah paling popular pon lelaki n perempuan... ok... ada sedikit perubahan anugerah... aku tak tau n tak rancang... semua rancangan instruktor.. aku ni tukang beli jer yer... anugerah pelajar palin rajin ada lelaki n perempuan...gila ko... aku terkejut beruk sebenarnya... x rancang..x minta.. walaupon aku yg beli hadiah.. tapi masih suspen tau... tujuan utama x kesampaian... ada suprise la plak... hahah.. aku buat semua ikhlas bukan untuk pengikhtirafan k... tapi aku berterima kasih sangat2... ok yang lelaki nanti tgk gambar k... ok..aku lupa nak bagitau ada penyampaian sijil masa JULIA... hurm.. ada tayangan montaj yang aku buat..n banyak lagi... kelakar la...
hadiah seterusnya untuk cik charl dan cik zul.. lepas bergambar majlis pon bersurai... hahahah... makan memang sedap k... aku makan agak banyak.... hahahah.... siap bungkus..bawa balik... ok! sila la layan gambar dibawah ni... layan k....











KAMI



wawan lelaki paling popular yang pakai topeng mask rider k... yang menyampaikan hadiah tu nakiss... hahah

kak mar wanita paling popular



aku sendiri beli.. aku sendiri dapat..hahahah



ok... ini wawan... n abg igie baru lepas sampaikan hadiah untuk cik charl... 


hahahaha... mc hari tersebut....kuang2...

kak mar n abg igie




pelajar paling rajin yer...
huhuhu...
ini masa cik zul bagi sijil kat aku...


masa balik tu kitorg balik last... so aku buat 2 trip antar org ke KHAR... balik tu hantr kak mar... lepas tu aku balik dengan 4 org body guard... enjoy sungguh la..hahaha
huhuhu.. begitu la kesudahannya... memang enjoy dan sangat seronok... memang sangat seronok malm tu... ok lah.. sekian sahaja dari eden... terima kasih...<3...








No comments: