Wednesday, April 27, 2011

_2P & 3P_



dah dua paper habis... tinggal lagi 2 paper... ok masalahnya.. x ada mood nak study..hohoi... kena lah jadi rajin juga kan???? x per la... apapon semoga saya boleh jawab..paper terdekat ni PEMBELAJARAN DAN PERKEMBANGAN PELAJAR... sebagai seorang bakal guru.. saya kenalah dibekalkan dengan ilmu2 macam nikan... hahah.. saya kena faham jiwa dan naluri pelajr... sya juga kena tau starategi pelajr untuk escape kelas.. untuk meniru time exam n macam2 lagi la... saya pon macam tu gak dulu..oppppsss..bukan meniru k... saya seorang sgt ambil berat hal2 exam... cuma dulu time sekolah saya suka ponteng kelas...sebab cikgu yang mengajar pilih kasih..yerla  pelajr yg comel macam saya ni x hotkan??? dapat result..ambik kau..yg hot tu selalu otak lembu..hahahah...sorry2... x semua yg hot tu begitu... tapi ada juga yg hot tu bijak dan pandai... aku kagum dengan kesempurnaan sesetengah dari mereka... cuma yg kategori hot otak lembu nih yang suka ampu cikgu... sedangkan dia tu bukan la apa sangat pon... dah2.. entri aku bukan nak buat dosa k... huhuhu...

aku baru lepas wat blogwalking dan makin lama aku makin menemui ramai otai2 di blog..gila entri best2... seronok sangat... ok aku ada sambungan untuk citer nih..tapi bukan dalam entri nih... ha... emtri aku nih tentang exam yang akan aku tempuhi.. 28 & 30/4... huhu.. belum study lagi...

seterusnya PENGURUSAN PEMBELAJARAN... paper nih yang aku takut.. sebab mesti susah.. dah la aku memang kurang faham sesetngah topik... so aku kenla banyak ulangkajikan time ni.. so dalam minggu ni start 27/4... aku mungkin akan stop wat blogwalking n post entri... tapi aku harap ada la yang sudi ziarah yer...hahha... aku nak fokus pada dua sabjek nih.. kalo dua subjek ni aku jatuh.. kira melompat result aku terjunam... 4 kredit k subjek nih..adoiii... semoga aku berjaya.. pray for me k... daaaa :)

No comments: