Thursday, April 5, 2012

MASAKAN SENANG DAN MUDAH

ASSALAMMUALAIKUM..

saya nak sangat berkongsi dengan kawan2 menu2 yang mudah dan senang dibuat... bukan apa, as a student kadang2 kita nak sangat2 masak.. perempuan la... tapi memang tak ada masakan??? hahahah... serius saya juga suka masak2 walau tak pandai... korang semua yang baca nih mesti lebih pandai masakkan??? semestinya sebab saya nih x bape pandai...

oleh itu saya nak la kongsi masakan-masakan yang mudah bagi kita walaupun sangat2 sibukkan???


dan yang paling senang saya pasti korang pon tahu apa dia...
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
V


dan sebenarnya aku nak kongsi kawan aku yang juga tengah bertatih berkongsi tentang menu2 dan resepi masakan.. jom lah melawat DIA...

2 comments:

Bobo said...

walaupun baru lepas dinner, bila tgk gmbr ni ttp menelan air liuq juge hehe..

Zul Fattah said...

haha.. senang sangat tu, aku hanya pandai goreng telur & masak maggi je.. yg lain x brape pandai lg..