Sunday, September 25, 2011

SEGMEN MYERA NYERA - ADA APA DENGAN DIA?


meh la join ramai2..:)

tuan segmen minta promot 2 blog jer... hehheh.. rasa macam nak promot semua blog yang selalu saya pergi.. tapi disebabkan tuan blog minta promot 2 blog yang akan beliau promot... so aku pon cari2 la... :)

ok meh nak bagitau sapa kah yang saya nak sangat tuan segmen tolong promot.. heheheh...

pertama saya nak minta tolong tuan segmen promot blog kawan baik kesayangan saya... hhuhu... ok nak tell sikit uollss... semua.. gedixnya...hahhaha... ok, blog dia baru diaktifkan semula... apa yang best dia lebih banyak story2 tentang life kat sana... semua kisah hidup dia.. disebabkan kami nih macam belangkas yang selalu bersama... memang la cerita dia kadang2 terselit cerita saya juga..heheheh... jom la korang terjah blog beliau..:) BLOG WAJIB ANDA TERJAH...

kedua saya juga nak minta tolong tuan segmen promot blog yang saya baru join sekaki dengan jiran atau seorang sahabat di dunia maya nih iaitu zulfattah.... huhu.. bukan baru la.. lama gak dah... promot blog zulfattah sekali pon x per.. sebab zulfattah banyak menceritakan tentang pendapat2 dia tentang sesuatu isu, dan selalu gak ada tazkirah2 dari beliau...hehhe... kadang2 stury mory jiwang..upsss.. tapi dia bukan dr cinta.. hahha.. katanya lah... ok.. blog yang saya maksudkan itu adalah blog...PENCINTA BULAN....blog nih lebih menceritakan perspektif cinta dari pelbagai sudut dan menekankan pada cinta yang pelbagai tujuan... cinta itu pada Allah, agama, Rasul, ibubapa dan sesama manusia.. sangat subjektif.. betul x??? huhu.. so meh la kita menghayati cinta itu sendiri..:)

melampau tak tuan segmen??? hehehhe.. harap2 tuan segmen boleh lah tolong promot dan berpuas hati ngan entri nih.. thanks tuan segmen... kawan2 jom kita join ramai2..:)

1 comment:

Myera Nyera said...

sebenarnya tak kisah pun berapa blog ^^, thanks join :)