Monday, August 22, 2011

TULISAN SAYA BURUK

ni cerita benar.. tulisan saya memang buruk macam cakar ayam... dari sekolah rendah hingga lah sekolah menengah, hinggalah sekarang... sebab tu saya suka menaip... serius.. saya tak tipu.. tulisan saya childish sangat... adoi, kadang2 malu tapi ntahla tak tau macamna nak ubah...

masa sem 2 saya ambil kelas english... kena wat essay... tapi lecturer tu da warning, isi baik tulisan buruk saya bagi B.. dan memang lah.. aku dah agak dah B tu makanan aku rupanya.. sedihkan??? ada tak sapa2 nak bagi aku kuasa ajaib bagi tulisan aku nampak cantik...

bila la aku nak matangkan??? aku pon tak tau.. pernah gak lecturer aku tanya nih tulisan ke conteng Nilam??? aku pon jawab la.. nih tulisan bekas doktor tak jadi.. huhuhu.. nak wat macamna.. alasan tu jer aku mampu bagi... bukan akau x mau memiliki tulisan alawa macam orang lain.. dah mencuba sedaya upaya.. last2 still x lawa... aku pon dah tak tau nak buat macamna... aku terima ja hakikat...

so aku mohon maaf la sapa yang dapat kad raya dari aku nanti terpandang tulisan buruk aku tu penuh kad.. malu sebenarnya.. tapi kalau aku malu tentang tulisan tu bila aku nak boleh hantar kad raya.. nak sign saja rasa macam nanti orang yang dapat tu pk aku tak ikhlas plak memberi...jadi aku tulis la penuh2 kad tu..hahahah.. walau tulisan aku buruk aku suka menulis.. aku ada banyak diari tau.. hahaahah... 

MINTA MAAF SANGAT2 TULISAN SAYA MEMANG EXTREMELY BURUK...:(

8 comments:

yusuf Laili said...

Salam;
betul ke tulisan dlm gbr ni,takkan sampai bergitu sekali..buruk bebenor ku tengok..mcm tulisan arab kuno pun ada..zaman firaun pun ada..tak cayalah aku.

Si Pujangga said...

tulisan doctor.. :)

mr.dinie said...

same le kite..huahuahua...

eiela said...

bila dah lama tak menulis, tulisan pun jadi buruk. rasa kekok je.

asnizaziz said...

tulisan sy pun buruk jugak, takpe bukan nilam sorg je :)

dylla abas said...

org kata kalau tulisan x lawa,tuannya mesti lawa kan? kan? kan? hehehe :p okay la tu...asalkan boleh faham tulisan sendiri pun cukup baik.ada org yg nak baca blk tulisan sendiri pun tak boleh..bayangkan..??

PeRmAtA bIrU said...

dylla::: hahahha... x terkata saya..:)

PeRmAtA bIrU said...

yusuf::: itu tulisan pakcik google..:)