Monday, August 8, 2011

SEGMEN : JOM TAYANG BAJU RAYA..!!


jom join kawan2... hahah.. walau belum raya.. tapi baju raya dah siap!!! 
nak join klik banner k...

betul, baju raya saya dah siap... 3 pasang semuanya.. tapi serius... x der camera sekarang.. nak guna wcam macam susah plakkan??? heheheh... baju raya tu x leh tayang awal2... nanti hilang serinya... keh2... tapi nak gak masuk segmen nih... :)

nih segmen ketiga dari blog akak mimi... saya memang ternanti2 segmen dari beliau semalam... hehhe.. tapi hari nih baru sempat join sebab seharian kelmarin lepak ngan kawan2...:)


tolong lempang muka sendiri kalau meluat tengok gambar nih.. hahahahah... ok, nih masa muda remaja nih... gambar masa saya form 4... ahahahahah.. ok ke tuan segmen??? baju raya tahun 2004... :)
serius dah x muat... hahahah...
(pembetulan:::: aku form 4 tahun 2003... nih baju raya tahun 2002.. hahahah.. salah bagitau tahun semalam.. sorry erk)

story sikit k...:::: sebenarnya ada ceritalah tentang baju raya nih... masa tu, saya mana ada baju baru kalau x raya.. raya baru ada baju baru yang ala2 berfesyen sikit.. kalau x ha hentam seluar slek ngan t-shirt jer... jadi baju komfem2lah dibuat setiap kali raya menjelang aja... hahhaah.. serius dulu2 saya nih anak manja kot.. dekat raya ja baju raya dekat 10 pasang.. hahhaha.. sakan x??? sekarang 3 pasang jer.. tahun lepas sepasang jer... hahahha.. okla kan???

cer tengok baju tu... macam baju tdo ke??? masa nih x ramai lagi yang pakai baju ala2 nih kot... boleh diorang kata baju raya saya macam baju tdo.. nak nanges tau... tapi saya x peduli, apa kelas pakai baju kurung jer.. saya tau la baju saya penuh gaya lagi berfesyen... hahah... kan??? tba2 cakap besar.. astagfirullah.... ha masa nih x silap ngah kongsi raya kot.. tu buat baju ala cheongsam tu... hahaha.. bukan, button jer.. time nih button cheongsam memang trand habes la... serius... x tpu... heheheh... macam baju melayu pon ada gakkan???

hahah.. nak gelak la tengok gambar tuh... saja scan simpan lam laptop.. tu time g rombongan sekolah ke kuala lumpur... kalau perasan tu depan sunway piramid... hahah.. dulu sebut kuala lumpur gah sangatkan??? bawa la baju raya g jalan2 kuala lumpur... sekarang??? kadang2 pakai seluar trekshut ngn tshirt jer g datran merdeka... hahahah.. baju raya simpan balik kampung plak..kan???

zaman berubah sekarang nih... makin kita dewasa makin berubah cara hidup dan sekeliling kita... tapi satu jangan pernah ubah.. iaitu iman dan pegangan kita... semuanya hak milik Dia... Allah S.W.T... ok??? 

ok2.. jangan suh saya membebel... sekian..thanks akak jemput saya...:)

6 comments:

NasZ said...

Ok la tu. 3 pasang tahun ini. saya dah dekat lebih 5 tahun tak tukar. Emak suruh gak tukar, tapi saya cakap utamakan adik2 dulu. kalau ada lebih duit, tukar la. lagipun, saya pakai masa sembahyang raya je. pastu, tukar balik t-shirt dengan jean. hehe.

MOHD NASER.com

visitme@FaTiN cOrNeR said...

wah..lawalah..!!

Mrs.Yie said...

ni baju raya lain dari yg lain nih..hikhik..thanks again ye dik..selalu support segmen akak..hari rabu result segmen keluar..kita tengok sape yg kena..hehe :)

CIK PARO! said...

fesyen mse tu kn..
thun brape ek?

Baju Kurung Budak said...

Salam.
awalnya dah siap baju raya.
Tahun ni beraya kat mana?

'Ainun Qalbi said...

hikhikhik... skarang dh moden g2...:)